چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۷:۰۴:۵۸
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۳۰۲۶۴
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۹
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جهرم:
حجت الاسلام ظهرابی گفت: دشمنان انقلاب اسلامی همواره در صدد هستند تا از جنبه‌های مختلف به کشور آسیب بزنند، از این جهت حوزه علمیه و روحانیت وظیفه خود می‌داند که در راستای روشنگری در جامعه قدم بردارد.

به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، حجت الاسلام علی اصغرظهرابی مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه جهرم در گفتگو با خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: دهه مبارک فجر یادآور روزهای بزرگ و تلاش ملت شریف ایران است.

وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی همواره در صدد هستند تا از جنبه‌های مختلف به کشور آسیب بزنند، گفت: از این جهت حوزه علمیه و روحانیت وظیفه خود می‌داند که در راستای روشنگری در جامعه قدم بردارد.

حجت‌الاسلام ظهرابی از اجرای ۲۰ برنامه شاخص توسط بسیج طلاب و روحانیون شهرستان جهرم و ۱۰ برنامه فرهنگی اعتقادی سیاسی، توسط دفتر نمایندگی ولی فقیه جهت کارکنان، سربازان و آحاد بسیجیان طی دهه مبارک فجر برگزار میکند.
 
وی با تأکید بر اینکه برنامه‌های دهه فجر باید در راستای نشاط آفرینی و امید بخشی در جامعه باشد، گفت: دشمن به دنبال کمرنگ نشان دادن دستاوردهای انقلاب و پیشرفت‌های کشور است که با «جهاد تبیین» می‌توانیم این توطئه را خنثی کنیم.

حجت‌الاسلام ظهرابی برگزاری کارگاه کنشگری جمعیت، نشست اساتیدوطلاب،و اعزام مبلغ جهت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی،دیدار با خانواده شهدای طلبه و شهدای انقلاب، مسابقه کتابخوانی، برگزاری جشن انقلاب، اعزام گروه جهادی وتبلیغی، نشست های سیاسی، پخش کلیپ و سخنرانی های بین الصلاتین، برپایی ایستگاه صلواتی و توزیع شیرینی و شربت، برگزاری کلاسهای اعتقادی معنوی و نورمبین، برگزاری محفل انس با قرآن، فضاسازی محیطی پادگان سپاه این شهرستان را از دیگر برنامه‌های دهه مبارک فجر اعلام کرد.

وی خاطرنشان کرد: چهار هزار نفر از روحانیون و طلاب درسراسر ایران در جنگ تحمیلی شهیدشدندکه 20نفر از این شهدا مربوط به شهرستان جهرم هستند و این مهم نشان از پیشگام بودن روحانیت در میدان ایثار و شهادت است.
نام:
ایمیل:
* نظر: