چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۸:۲۸:۱۳
کد خبر: ۱۳۰۲۶۵
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۱
در آستانه دهه فجر 1401
با آغاز دهه ی مبارک فجر انقلاب اسلامی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرقان پیامی صادر کردند.
با آغاز دهه ی مبارک فجر انقلاب اسلامی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرقان پیامی صادر کردند.
مشروح این پیام به شرح زیر می باشد:

پیام فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرقان به مناسبت دهه فجر ۱۴۰۱

ضمن ادای احترام و صلوات به روح بلند خمینی کبیر بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران و همه شهدای این راه از صدر اسلام تا کنون و همچنین تبریک دهه پرشکوه فجر انقلاب اسلامی به مردم مومن و انقلابی شهرستان زرقان عنوان کردند:

با پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷ به رهبری امام راحل (ره)، سیر تحولات عظیمی در ایران شکل گرفت
این انقلاب که با ایمان و اعتقاد راسخ ملت شریف ایران با رهبری های خمینی کبیر شکل گرفت سرآغاز پیشرفتهایی شد که امروزه در جامعه می بینیم..
و برای هیچکس قابل انکار نیست.

هرچند برخی افراد ناآگاه باشند یا خود را به نا آگاهی بزنند و قصد القا ناامیدی در مردم و جامعه دارند که با روشنگری و جهاد تبیین باید نقشه های دشمن را همچون گذشته خنثی کنیم.

سرهنگ افشاریان ادامه دادند:
دهه پر فروغ فجر امسال با شعار «ایران سربلند ، ۴۴ سال افتخار» آغاز خواهد شد و تقارن این دهه با میلاد با سعادت مولی الموحدین علی (علیه السلام) را به فال نیک گرفته و ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرقان به همت بسیجیان عزیز بیش از ۱۵۰ برنامه فرهنگی، اجتماعی، سیاسی ،ورزشی،علمی با تکیه بر جهاد تبیین و دستاورد های انقلاب اسلامی در این دهه برگزار خواهد کرد.

در پایان به برخی از برنامه های شاخص پرداختند که این برنامه ها عبارتند از رژه خودرویی و موتوری ، دیدار با ائمه محترم جمعه،جشن های انقلاب و میلاد امام علی (ع) در سطح مساجد و مدارس ، نواختن زنگ انقلاب، نشست های بصیرتی و جهاد تبیین ، نمایشگاه  دستاورد های انقلاب اسلامی ، اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم ، پخت کیک ۴۴ متری ، اعطای وام های قرض الحسنه ، گلباران قبور مطهر شهدا ، دیدار با خانواده معظم شهدا، یادواره های شهدا ، پیاده روی های خانوادگی ، مسابقات کتابخوانی و ورزشی و ... ، طراحی پوستر های دستاورد های انقلاب اسلامی با بررسی شهرستانی و ...

نام:
ایمیل:
* نظر: