پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۷:۳۸:۵۰
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۳۰۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۵
در دومین روز از دهه فجر انقلاب
به همت حوزه مقاومت بسیج فاطمه الزهرا س شهرستان جهرم، به مناسبت دهه مبارک فجر، مسابقه آشپزی و پخت غذاهای سنتی بین بسیجیان پایگاههای این حوزه مقاومت برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، به همت حوزه مقاومت بسیج فاطمه الزهرا س، به مناسبت دهه مبارک فجر، با سخنرانی سرهنگ ناصر طالبی، فرمانده سپاه جهرم، نشست روشنگری و جهاد تبیین با موضوع دستاوردهای انقلاب اسلامی در امامزاده محمد ع برگزار و در ادامه مسابقه آشپزی و پخت غذاهای سنتی بین بسیجیان پایگاههای این حوزه مقاومت برگزار شد. 

سرکار خانم فرهادی فرمانده حوزه مقاومت بسیج خواهران فاطمه الزهرا س در گفتگو با خبرنگار تنویر اظهار داشت: بسیجیان پایگاههای مختلف این حوزه مقاومت، با هدف گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد جشن های پیروزی انقلاب اسلامی، با پخت انواع غذاهای سنتی جهرمی، مسابقه جذاب آشپزی را برگزار و این ایام را گرامی داشتند.

وی افزود: در بخش مسابقه آشپزی که بیش از 30 نفر از بسیجیان در آن شرکت داشتند، غذاهای سنتی جهرمی مانند آش الوک، آش جو، آش رشته، آش ماست، شله زرد، دیزی و انواع شیرینی جات را طبخ، وبایکدیگر به رقابت پرداختند.

خانم فرهادی در پایان افزود: به پنج نفر از کسانی که با رآی داوران این رقابت، مقام برتر را کسب نموده بودند، جوائزی به رسم یادبود اهداء گردید.  
نام:
ایمیل:
* نظر: