آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۰۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۰
فرمانده سپاه شهرستان کازرون:
فرمانده سپاه شهرستان کازرون گفت: جهاد تبیین بیان دستاورد‌های انقلاب به نسل جدید می‌باشد.
 سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون در مراسم یوم الله12بهمن در سالروز ورود حضرت امام خمینی(ره)به کشور در کنار قبور مطهر شهدا در گلزار شهدای بهشت زهرای کازرون که با حضور مردم و مسئولین شهرستان برگزار شد اظهار داشت: وظیفه و تعهد در جهاد تبیین بیان کردن دستاوردهای انقلاب به نسل های جدید انقلاب است.

وی ادامه داد: امروز در آغاز جشن 44سالگی انقلاب که برابر شده با میلاد نهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام جواد(ع) این روز و ایام را جشن می گیرم و خدا را شاکر و سپاس گزاریم.

فرمانده سپاه شهرستان کازرون تصریح داشت: شهرستان کازرون جزء 11 شهر حکومت نظامی در سال1357در پیروزی انقلاب در حکومت شاهنشاهی می باشد که نشان از غیرت، ایمان و تعهد مردم این شهر در ولایت پذیری است.

وی یادآور شد: با توجه به پیشینه پر افتخار شهرستان کازرون توقع داریم که مراسمات ایام الله دهه فجر در این شهر با شور و نشاط دو چندان نسبت به همه جا برگزار شود و همه باید پای کار نظام، انقلاب و مردم باشیم.

سرهنگ توکل تصریح داشت: بصیرت داشته باشیم و دقت کنیم از همنشینان پرواز حضرت امام خمینی(ره)از پاریس به تهران و ببینیم سرنوست برخی که پای کار امام خمینی(ره) بودنند به کجا کشیده شد و عاقبت بخیر نشدند.

در این مراسم همچنین گروه رزم نوازان مرکز آموزش 07شهید قنبر ترابی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اجرای نماهنگ های انقلابی یاد و خاطره همه شهدای انقلاب اسلامی را گرامی داشتند و در ادامه حاضرین با اجرای رژه موتوری در سطح شهر 44سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: