آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۰۳۰۰
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۸
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان؛
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان از برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه در ارسنجان در دهه فجر خبر داد.
سرهنگ پاسدار سیامک صادقی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت:در حالی چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب را با شعار « ایران استوار، ۴۴ سال افتخار» آغاز می‌کنیم که با پشت سر گذاشتن ۴۴ سال تحریم و عناد دشمنان این انقلاب سرافراز بوده و دستاوردهای زیادی در همه زمینه ها به دست آورده و این افتخار را به فال نیک می‌گیریم.

وی با بیان اینکه بیش از 200 برنامه به همین مناسبت در شهرستان ارسنجان اجرا می شود، گفت: امروزه جهاد تببین از مهمترین منویات رهبر انقلاب اسلامی است که باید در برنامه‎های دهه فجر در رأس امور باشد.

سرهنگ صادقی گفت:دشمن تمام سعی و تلاش خود را به کار بسته که دستاوردهای بیشمار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را کم‌فروغ نشان دهد و دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی است که باعث امیدآفرینی و نشاط اجتماعی در جامعه می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان ضمن دعوت از مردم جهت حضور باشکوه در برنامه های دهه فجر، از خبرنگاران و اصحاب رسانه درخواست کرد که با به کارگیری تمام ظرفیت شهرستان در امر پوشش خبری و رسانه ای برنامه های ایام الله دهه فجر، تلاش کنند.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: