آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۰۳۰۳
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰
سومین کنگره استانی سرداران و ۳۸۶ شهید دانشجوی ولایتمدار استان فارس به همت بسیج دانشجویی این استان با حضور دانشجویان،خانواده های محترم شهدا، مسئولان و دانشگاهیان، با سخنرانی سرتیپ پاسدار حسین نجات جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه ثارالله، مداحی، روایتگری و اجرای سرودهای انقلابی و حماسی در دانشگاه فنی و مهندسی شهید باهنر شیراز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تنویر، به نقل از روابط عمومی بسیج دانشجویی فارس، همزمان با دهه فجر، سومین یادواره سرداران و ۳۸۶ شهید دانشجوی ولایتمدار استان فارس به همت بسیج دانشجویی این استان با حضور دانشجویان، خانواده‌های شهدا، مسئولان و دانشگاهیان شب گذشته، ۱۳ بهمن در دانشگاه فنی و مهندسی شهید باهنر شیراز برگزار شد.

 در این برنامه سرتیپ پاسدار حسین نجات، جانشین قرارگاه ثارالله(ع) سپاه با تاکید بر تبیین راه و مسیر شهدا برای نسل جدید و جوانان اظهار کرد: در این راستا باید روشنگری لازم صورت گیرد.

 وی افزود: شهدای والامقام مردانه و هوشیارانه در مقابل دشمنان در همه عرصه‌های مبارزه با تروریست‌ها، گروهک‌های  تروریستی، عوامل نفوذ و جنگ ۸ ساله ایستادند و امنیت و آرامش برای ملت بزرگ ایران به ارمغان آورند.

جانشین فرمانده‌کل سپاه در قرارگاه ثارالله با بیان اینکه دشمن برای تحت فشار قرار دادن ایران اسلامی دنبال بهانه است، اضافه کرد: براندازی فرمول‌های مختلف دارد که دشمن همه آن‌ها را در مواجهه با جمهوری اسلامی تجربه کرده و شکست خورده است.

 نجات ادامه داد: از ابتدای انقلاب تاکنون، در همه صحنه‌ها از جمله دفاع مقدس، جهاد و مقابله با آمریکا و رژیم صهیونیستی و …، با بصیرت مردم، همراهی ملت با امام امت و رهبری معظم، توکل به خدا و اعتماد به وعده الهی پیروز شدیم.

یادآور می‌شود، مداحی، روایتگری و اجرای سرودهای انقلابی از برنامه‌های دیگر این مراسم بزرگ بود.

نام:
ایمیل:
* نظر: