آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۰۳۰۵
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۱
یادواره سرداران و ۳۸۶ شهید دانشجوی استان فارس برگزار شد.


به گزارش خبرگزاری تنویر، سومین یادواره سرداران و ۳۸۶ شهید دانشجوی ولایتمدار استان فارس به همت بسیج دانشجویی این استان با حضور دانشجویان،خانواده های محترم شهدا، مسئولان و دانشگاهیان در دانشگاه فنی و مهندسی شهید باهنر شیراز برگزار شد.

در این برنامه سرتیپ پاسدار حسین نجات جانشین قرارگاه ثارالله سپاه با تاکید بر تبیین راه و مسیر شهدا برای نسل جدید و جوانان اظهار داشت: در این راستا باید روشنگری لازم صورت گیرد.

وی افزود: شهدای والامقام مردانه و هوشیارانه در مقابل دشمنان در همه عرصه‌های مبارزه با تروریست‌ها، گروهک‌های  تروریستی، عوامل نفوذ و جنگ 8 ساله ایستادند و  امنیت و آرامش برای ملت بزرگ ایران به ارمغان آورند.

جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه ثارالله با بیان اینکه دشمن برای تحت فشار قرار دادن ایران اسلامی  دنبال بهانه است اضافه کرد: براندازی فرمول‌های مختلف دارد که دشمن همه آن‌ها را در مواجهه با جمهوری اسلامی تجربه کرده و شکست خورده است. 

نجات ادامه داد: از ابتدای انقلاب تاکنون، در همه صحنه‌ها از جمله دفاع مقدس، جهاد و مقابله با آمریکا و رژیم صهیونیستی و …، با بصیرت مردم، همراهی ملت با امام امت و رهبری معظم، توکل به خدا و اعتماد به وعده الهی پیروز شدیم.

مداحی، روایتگری و اجرای سرودهای انقلابی از برنامه های دیگر این مراسم بزرگ بود.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: