آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۰۳۱۰
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۶
فرمانده سپاه شهرستان کازرون؛
فرمانده سپاه شهرستان کازرون؛ وارث رسالت و امانت انقلاب اسلامی در برابر خون شهدا هستیم
سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون در مراسم جشن انقلاب و افتتاحیه مرکز نیکوکاری حضرت علی(ع) دهستان فامور در مسجد ابوالفضل(ع)نرگس زار فامور ضمن تبریک دهه فجر و مولود کعبه بیان نمود: دهه فجر فرصتی است از دستاوردهای انقلاب اسلامی گفته شود که کجا بوده ایم به کجا رسیده ایم.
وی افزود: با اتحاد و وحدت  مسئولان و مردم امروز جشن44سالگی پیروزی انقلاب را به کوری همه بدخواهان انقلاب برگزار می کنیم با شعار ایران استوار زن و مرد در کنار هم با تکیه بر پروردگار الهی در برابر همه دشمنان ایستادگی می کنیم.
فرمانده سپاه شهرستان کازرون تصریح داشت: فرهنگ با عظمت انقلاب اسلامی را به نسل نو منتقل کنیم و بخوانیم از تاریخ سرتاسر پر از افتخار انقلاب اسلامی در این44سال را.
وی اذعان داشت: وقتی چتر ولایت روی سرمان باشد در عین تمام دشمنی ها و فشارها در تحریم های ظالمانه در کمال پیشرفت و توسعه قرار داریم.
سرهنگ توکل یادآور شد: هر انقلابی از دو مولفه امام و امت تشکیل شده است  و تا مردم پای انقلاب و ولایت هستند نظام به خوبی کار خودش را ادامه خاهد داد.
وی به وظیفه مسئولان در برابر مردم در انقلاب اسلامی گفت و اشاره کرد:مردم ولی نعمت های انقلاب هستند و ما مردمی نجیب و صبور داریم که جا دارد مسئولان بیشتر پای کار مردم و انقلاب باشند.
این مقام نظامی در شهرستان کازرون خاطر نشان نمود:  ما وارث رسالت و امانت انقلاب اسلامی ایران در برابر خون های پاک شهدا هستیم و در برابر آن با کار جهادی، اجرای صد در صد قانون، اتحاد و خوش بین کردن مردم مسئول هستیم.
وی  سپس در خصوص خدمات قرارگاه محرومیت زدائی در مناطق محرم دهستان فامور  و رسیدن به پیشرفت با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب نکاتی را ایراد نمودنند.
در انتهای این مراسم مرکز نیکوکاری دهستان فامور با حضور حجت الاسلام والمسلمین صباحی امام جمعه، فرمانده و مسئول نمایندگی در سپاه کازرون و برخی مسئولان محلی افتتاح شد.
 

نام:
ایمیل:
* نظر: