آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۰۳۲۰
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۹
جانشین سازمان بسیج دانشجویی فارس از برگزاری رویداد ملی فناورانه "پل" با امکان شرکت عموم علاقه‌مندان در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تنویر، محمدجواد کهندل‌پور یکشنبه ۱۶ بهمن به خبرنگاران گفت: رویداد ملی فناورانه "پل" به همت یکی از مراکز تحقیقات و فناوری‌های نوین پزشکی و همکاری دستگاه‌های اجرایی و صنایع استان فارس برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این رویداد، پلی بین ایده‌ها و صنعت برای حل مسائل استان فارس است، افزود: این رویداد با تمرکز بر حوزه‌های سلامت، کشاورزی، فنی مهندسی، علوم انسانی و گردشگری برگزار می شود.

کهندل‌پور، نیازهای عمومی دستگاه های اجرایی و اختصاصی صنایع این استان را از محورهای این رویداد اعلام و اضافه کرد: شرکت در این رویداد ملی برای عموم آزاد است.

جانشین ناحیه بسیج دانشجویی فارس خاطرنشان کرد که به طرح‌های برتردر بخش‌های مختلف این رویداد علمی و فناورانه، جوایز ارزنده‌ای اهدا و از ۱۰ تیم نیز حمایت‌های مختلفی انجام خواهد شد.

کهندل‌پور، برگزاری نمایشگاه طرح‌های برتر، منتورینگ، دوره‌های توانمندسازی در زمینه کارآفرینی و تجاری‌سازی و تور شیرازگردی را از برنامه‌های جانبی این رویداد اعلام کرد.

جانشین ناحیه بسیج دانشجویی فارس گفت: علاقه‌مندان تا ۱۲ اسفند برای ارسال ایده‌ها و طرح‌های خود فرصت خواهند داشت و مراسم اختتامیه به همراه نمایشگاه و سایر رویدادهای جانبی هم اردیبهشت سال آینده برگزار می‌شود.

کهندل‌پور از علاقه‌مندان خواست برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی الکترونیکی https://event.hamyar.net/pol/ مراجعه کرده یا با شماره ۰۹۳۹۲۸۳۴۸۳۸ تماس بگیرند.

انتهای پیام

نام:
ایمیل:
* نظر: