جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۲:۲۵:۰۸
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۳۰۳۲۷
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵
در ششمین روز از دهه مبارک فجر
به مناسبت دهه فجر انقلاب و سالروز رحلت حضرت زینب کبری (س)، محفل انس با قرآن با حضور کارکنان سپاه جهرم در نمازخانه این ناحیه، برگزار شد.
به گزارش تنویر جهرم، به همت قسمت روابط عمومی سپاه و دارالقرآن بسیج این شهرستان، محفل انس با قرآن با حضور کارکنان و سربازان وظیفه، همراه با تلاوت مجتبی سراجی از قاریان ممتاز شهرستان جهرم، در نمازخانه سپاه، برگزار شد.

کاروان قرآنی انقلاب که در دهه فجر در مساجد و محلات مختلف شهر و روستاهای جهرم، با حضور قاریان و حافظان برتر به اجرای برنامه می پردازد، در ششمین روز از دهه مبارک فجر، میهمان سبزپوشان حریم ولایت در سپاه جهرم بودند.

گفتنی است در این برنامه حجت الاسلام ظهرابی مسئول دفتر نمایندگی سپاه جهرم، به عنوان سخنران، ویژگی ها و شاخصه های بارز حضرت زینب کبری(س) را برشمرد.

وی افزود: شجره حضرت زینب(س) از سویی دختر بهترین زنان عالم، از سوی دیگر دختر امامت و خواهر امامت است که با مجاهدت خود، پیام آور کربلا لقب گرفت و توانست کاخ یزیدیان را بر سرشان ویران کند.

حجت الاسلام ظهرابی، از ویژگی های بارز حضرت زینب (س) را اهتمام به نماز و ادای مستحبات حتی بعد از سنگینی مصیبت شهادت حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) بیان داشت.

از دیگر برنامه های این محفل قرآنی، پخش نماهنگ و توصیه های مقام معظم رهبری در مورد قرآن بود.
نام:
ایمیل:
* نظر: