آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۰۳۲۹
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کازرون؛
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کازرون بیان نمود: همه فضائل و برکات ائمه اطهار در وجود حضرت زینب (س) می باشد.
 حجت الاسلام والمسلمین رسول محمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کازرون در مراسمی با حضور کارکنان رسمی و و ظیفه در نمازخانه سپاه ناحیه کازرون که به مناسبت وفات حضرت زینب(س)برگزار شده بود، ضمن عرض تسلیت بیان نمود: اگر حضرت زینب(س)جزء معصومین نمی باشد اما از شخصیت های بسیار بزرگ و تاثیرگزار در جهان اسلام می باشد.
وی ادامه داد: حضرت زینب(س) در مصیبت اهل بیت و خصوصا واقعه کربلا  نقش جانی ایفاء نمود و با بیان روشنگری پس از واقعه بزرگ عاشورا نگذاشت حقانیت اهل بیت(ع) در برابر ظلم و جور زمانه ذره ای پایمال شود.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کازرون به شخصیت حضرت زینب(س) پرداخت و افزود: حضرت زینب(س) دارای وراثت ژنتیک از خانواده ای می باشد که آیه تطهیر در شان آنان نازل شده و با عنایت خداوند متعال همه علم اهل بیت در وجود حضرت قرار داده شده است.
وی تصریح داشت:  امروز پس از هزاران سال  پس از وفات شهادت گونه حضرت زینب(س)افتخار داریم که در نظام جمهوری اسلامی ایران  در ادامه راه حضرت در برابر همه حملات دشمنان به خوبی ایستادگی و مقاومت نمائیم و در این راه هیچ تردیدی نباید در دل راه دهیم.

وی سپس در خصوص تعصی گرفتن بزرگان دین اسلام و تشییع از اهل بیت (ع) از خاطرات و فضائل آمده از شیخ رجبعلی خیاط و آیت بهاالدینی خاطراتی را حاضرین بیان نمودنند.
نام:
ایمیل:
* نظر: