آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۰۳۳۴
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۲
به مناسبت دهه فجر؛
به مناسبت دهه فجر با حضور سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر ساختمان دو حوزه بسیج امام خامنه‌ای و فاطمیون سپاه ناحیه محمد رسول الله (ع) واقع در کوی فرمانداری افتتاح شد.
به نقل از روابط عمومی سپاه محمد رسول الله (ص) شیراز؛  به مناسبت دهه فجر با حضور سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر ساختمان دو حوزه بسیج امام خامنه‌ای و فاطمیون سپاه ناحیه محمد رسول الله (ع) واقع در کوی فرمانداری افتتاح شد.

سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارس در این برنامه با یادآوری اینکه ملت رشید ایران دارای یک سابقه و ریشه فرهنگی محکمی است، اظهار داشت: ایران عزیز همواره در طول تاریخ، فرهنگی اثرگذار در دنیا داشته  اند، آثارشان مشخص است.

وی با تاکید بر اینکه ایران کشوری نیست که کسی بخواهد نسخه فرهنگی برای آن بچیند و آن را اداره کند، تصریح کرد: ایران، زمانی یکی از قدرتهای برتر دنیا بوده و جغرافیایش بسیار وسیع بوده است.

فرمانده سپاه فجر گفت: ایرانیان در طول تاریخ هرجا که بوده اند هیچوقت انسان های بیرحم که چشم طمع به مال دیگران داشته باشند، نبوده اند.

به گفته وی، با مطالعه تاریخ، ایرانیان حتی وقتی در اروپا هم غالب شدند، هیچگاه به مال دیگران دست درازی نکردند و حریم انسان ها را حفظ کردند؛ و همین مردمان به واسطه این فرهنگ عمیق، در 1400سال پیش که اسلام به عنوان آخرین دین الهی نازل شد، آن را با تمام وجود پذیرفتند، چراکه این ملت دارای فرهنگی بودند که سرشار از عقل و خرد و عاطفه بود.

سردار بوعلی، مردم ایران را مردمی عاطفی دانست و ادامه داد: وقتی چیزی را تشخیص می دهند که درست است، آن را با تمام وجود می پذیرند، و به همین دلیل است که در طول دوران گذشته و حصوصا درچند دهه گذشته، شاهد بودیم مردم ایران بر باورها و اعتقادات خود ثابت قدم ایستادند و این، به واسطه فرهنگ عمیق آنان است.

وی افزود: افتخار ما به عنوان کسانی که در این کشور زندگی کرده و شیعه امیرالمومنین هستیم، این دین، آئین و مذهبی که کاملا منطبق بر ارزش های انسانی است را با تمام وجود پذیرفتیم و به آن افتخار می کنیم و نیازمند غارتگران و تجاوزگران، و آنان که با همه این صفات، ادعای تاریخ، فرهنگ و تمدن می کنند، نیستیم.

فرمانده سپاه فجر فارس گفت: در تاریخ می بینیم که استعمارگران چون به دنبال منافع خود بودند، چطور کشورهای دیگر را استعمار کردند و در عصر حاضر هم این روند ادامه دارد و هرجا حاضر شدند، جز اینکه اموال را به یغما ببرند و فرهنگ کشورها را رو به نابودی ببرند و کشورها بی هویت کنند، حاصل دیگری نداشته اند.

سردار بوعلی با بیان اینکه امروز میبینیم که کشورهایی که حتی در مخالفت آنان شعار هم نداند، چطور امنیت آنان را تهدید می کنند و اموالشان را به غارت می برند، ادامه داد: موضع بسیار روشن است برای هر ایرانی که دین و کشورش را دوست دارد و بر آن متعصب است، که هیچوقت یک اجنبی نمی تواند نوید دهنده آزادی و استقلال برای کشورش باشد؛ اساسا استعمرگران هیچوقت حاضر نیستند استقلال کشورهای دیگر را بپذیرند.

وی گفت: استعمار خوب فهمیده است که کشور جمهوری اسلامی ایران به راحتی عتاب و خطاب آنان را برنمی تابند و همه توطئه ها در کشور هم نشان از اوج عصانیت آنان دارد.

فرمانده سپاه فجر فارس با اشاره به قدرت و استقلال کامل امروز ایران، تصریح کرد: باید بدانیم که این کشورهای استعماری، هیچگاه ایران را آباد نخواهند کرد و الگوی آنان، نجات دهنده این کشور نخواهد بود، چون ما هیچ نمونه ای از ابادانی کشورها ندارند.

سردار بوعلی معتقد است که هر کشوری که متکی بر فرهنگ، و داده ها و داشته های خود باشد، قطعا پیروز می شود.

در ادامه، فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز گفت : با حمایت فرمانده سپاه فجر ساختمان دو طبقه ۶۰۰ متری با هزینه ۳ میلیاردتومان حوزه مقاومت بسیج امام خامنه ای برادران و حوزه فاطمیون خواهران آغاز به کار می کنند .

سرهنگ احمدی جابری گفت : با تجهیز ساختمان این دو حوزه ماموریت و برنامه های بسیج در این محدوده سرزمینی به لحاظ زیرساختی و امکانات تسهیل می شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: