آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۰۳۶۳
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۶
فرمانده سپاه فجر فارس؛
فرمانده سپاه فجر فارس محرومیت‌زدایی بسیجیان نشان از نشاط فرهنگ انقلاب اسلامی است
فرمانده سپاه فجر فارس بسیج را طلایه‌دار عرصه محرومیت‌زدایی عنوان کرد و گفت: امروز شاهد حضور خالصانه و بدون چشمداشت گروه‌های جهادی بسیج در سراسر نقاط محروم هستیم و این نشان از سرزندگی و نشاط فرهنگ انقلاب اسلامی و تفکر بسیجی است.
یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارسبه گزارش ایکنا از فارس، سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارس امروز، ۲۰ بهمن در حاشیه بازدید از نمایشگاه اشتغالزایی و مشاغل خانگی سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز، شجره طیبه بسیج را مولود انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: بسیج از بدو تشکیل در کشورمان در هر عرصه‌ای که مورد نیاز مردم و کشور بوده است، نقش‌آفرینی درخشانی داشته است.

وی، توجه به مبحث اشتغال را از جمله مهم‌ترین موضوعات مورد توجه بسیج و سپاه عنوان کرد و افزود: توانمندسازی قشر محروم و ایجاد اشتغال و درآمد پایدار برای خانواده‌های نیازمند یکی از اقدامات مهم بسیج سازندگی است که این مهم با همکاری و هم افزایی سایر نهادها و سازمان‌های حمایتی دنبال می‌شود.

بوعلی با تأکید بر اینکه بسیج طلایه‌دار عرصه اشتغالزایی و محرومیت‌زدایی است، گفت: امروز شاهد حضور خالصانه و بدون چشمداشت گروه‌های جهادی بسیج در سراسر نقاط محروم هستیم و این نشان از سرزندگی و نشاط فرهنگ انقلاب اسلامی و تفکر بسیجی است.

وی همچنین از حمایت سپاه فجر از طرح‌های اشتغالزایی خبر داد و گفت: با به‌کارگیری تمام توان و ظرفیت‌های موجود و ارائه تسهیلات و حمایت از طرح‌ها و کارآفرینان به‌دنبال اشتغالزایی در استان فارس هستیم.

فرمانده سپاه فجر در پایان با اشاره به نمایشگاه برپا شده توسط سپاه بقیةالله(عج): حضور پُررنگ جوانان و مددجویان در این نمایشگاه نشان می‌‌دهد در صورت رسیدگی و حمایت از طرح‌های اشتغالزایی شاهد نتایج بسیار خوبی خواهیم بود.

انتهای پیام
نام:
ایمیل:
* نظر: