جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۳:۱۳:۳۶
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۳۰۳۶۵
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۴:۴۵
فرمانده سپاه جهرم خبر داد:
همزمان با جشن های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ۴۰ نفر از دختران دانش آموز ، با بدرقه مسئولین سپاه و اداره آموزش و پرورش جهرم، به اردوی راهیان نور اعزام شدند
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، سرهنگ پاسدار ناصر طالبی پنجشنبه ۲۰ بهمن در حاشيه اعزام كاروان راهيان نور، گفت: روحیه‌ شهادت‌طلبی مردم، نشأت گرفته از آموزه های دینی است.

وي اضافه كرد: جامعه قدر شهدا و راه آنان را خوب می‌داند و در تمام عرصه‌های زندگی به آنان تمسک می‌‌جوید و از آنان یاری و مدد می‌خواهد.

فرمانده سپاه جهرم بارزترین ویژگی شهدا را ولایت‌پذیری دانست و خاطرنشان کرد: مردم فهیم و بابصیرت ما از همین خصیصه‌ شهدا الگوبرداري كرده و در تمام عرصه‌های ملی و مذهبی با تبعیت از مقام معظم رهبری و با حضور پررنگ خود حماسه‌ها آفریده‌اند.

طالبی بیان کرد: اولین مرحله از اعزام دانش‌آموزان به اردوی راهیان نور از شهرستان جهرم، با حضور ۴۰ دانش‌آموز دختر از ۲۰ بهمن ماه آغاز و به مدت سه روز از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در استان خوزستان بازدید می‌کنند. 

وي با بيان اينكه دانش‌آموزان در قالب يك كاروان با استفاده از یک دستگاه اتوبوس به مناطق عملياتي جنوب اعزام مي‌شوند، گفت: دانش‌آموزان در اين اردو از یادمان‌ها و مناطق عملیاتی شلمچه، علقمه، اروندکنار، هویزه و معراج الشهدای اهواز ديدار خواهند داشت.

فرمانده سپاه جهرم با قدرداني از همکاری مدیریت آموزش‌ و پرورش و راهنمایی و رانندگی این شهرستان، تصریح کرد: ایمنی در اعزام به اردو و حفظ سلامت تک‌تک افراد، از مهم‌ترین دغدغه‌های سپاه و مسئولان امر بوده و در این زمینه نیز تمهیدات لازم به‌عمل ‌آمده است.
نام:
ایمیل:
* نظر: