آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۱۳۰۳۹۰
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۹
معاون سیاسی سپاه ثارالله(ع) شیراز، گفت: ششمین همایش روز چهارشنبه ۲۶ بهمن ماه در شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) با سخنرانی سردار جوانی مسول سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی ناحیه ثارالله شیراز، معاون سیاسی سپاه ثارالله(ع) شیراز، گفت: ششمین همایش روز چهارشنبه ۲۶ بهمن ماه در شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) با سخنرانی سردار جوانی مسول سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

صادق زارع مهذبیه گفت: تاکنون پنج همایش در قالب پیش همایش برای آماده سازی و اجرا  در خردادماه و تیرماه و مرداد ماه مهر ماه و دی ماه سال جاری برگزار شده است.
دبیر برگزاری ششمین همایش نخبگانی " گام دومی‌های جهاد تبیین" خاطرنشان کرد: در این همایش  افراد تاثیر گذار، فعالین رسانه‌ای و سیاسی  و صاحب تریبون دعوت به عمل آمده است.
زارع مهذبیه ادامه داد: از مهم ترین اهداف این برنامه بالابردن سطح سواد سیاسی و بصیرتی در سطح عموم جامعه است که حلقه وصل با آحاد اقشار بسیج در جامعه نخبگان ، اساتید، مبلغان فرهنگی و هادیان سیاسی هستند و از این عزیزان خواسته شده در اسرع وقت اهم گفتمان و سیاست‌های برگزاری این همایش را در سطح جامعه باز نشر داده و عملی کنند.
وی تصریح کرد: از دیگر برنامه‌ها در این همایش نخبگانی مراسم شعر خوانی در وصف ماموریت جهاد تبیین ، استفاده از تجربیات موفق مسولین در ماموریت جهاد تبیین و تجلیل از جوانان تاثیر گذار در امر جهاد تبیین هم چنین استفاده از تجربیات و نظرات  افراد فعال و نخبه در  عرصه جهاد تبیین است.
به گفته معاون سیاسی سپاه ثارالله شیراز، هم چنین ارائه عرصه‌های ۲۴گانه جهاد تبیین در برهه زمان کنونی و شیوه بیان صحیح وقایع و اتفاقات در سطح جامعه و اصلی ترین سیاست اجرای این همایش گفتمان سازی تفکر امامین انقلاب در به بین افراد تاثیر گذار در سطح جامعه است.



خبرنگار:  جعفری

نام:
ایمیل:
* نظر: