شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۶:۲۸:۳۶
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۳۰۴۵۳
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۴
با همکاری تعلیم و تربیت سپاه جهرم
به همت حوزه های مقاومت حضرت نرجس(س) و امام سجاد(ع) بخش مرکزی شهرستان جهرم، دوره طرح ولایت ویژه بسیجیان در حسینیه سیدالشهدا نظام آباد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، دوره طرح «ولایت» ویژه بسیجیان خواهر پایگاه های مقاومت بسیج حوزه مقاومت حضرت نرجس(س) و برادران حوزه مقاومت امام سجاد(ع)  با محتوای اعتقادی، در حسینیه سید الشهدا نظام آباد برگزار شد.

خانم صادقی فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت نرجس (س) با اشاره به حضور تعداد ۲۵۰ نفر از بسیجیان پایگاه های مقاومت در این دوره آموزشی افزود: شرکت کنندگان در این دوره را فرماندهان و اعضای شورای پایگاه، اعضای گردان الزهرا (س) و گردان بیت المقدس، فعالان قرآنی و اعضای شورای حوزه های مقاومت و... تشکیل می دادند. 

وی به محتوای تدریس شده در این دوره آموزشی، اشاره کرد و افزود: این دوره با موضوعاتی از قبیل احکام، توحید، معاد، طرح کلی اندیشه اسلامی، بصیرتی سیاسی و کارگاه سواد رسانه، با حضور مربیان شهرستان جهرم، به مدت یک روز، برگزار شد. 

صادقی با اشاره به اینکه دوره طرح «ولایت» با همکاری بخش تعلیم و تربیت سپاه جهرم برگزار شده است، خاطرنشان کرد: در این مراسم از مسئول تعلیم و تربیت، مسئول قرآنی، مربیان فعال و سرمربی حلقات صالحین این حوزه، با اهداء لوح، تقدیر به عمل آمد.


نام:
ایمیل:
* نظر: