آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۰۴۶۴
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۴
گروه جهادی شهید صدرالله فنی دانشگاه شیراز موفق به کسب عنوان بهترین گروه جهادی کشور شد.

به گزارش خبرگزاری تنویر، گروه جهادی شهید صدرالله فنی، وابسته به بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز موفق به کسب مقام اول درمیان گروه‌های منتخب استانی و بهترین گروه جهادی در چهارمین جشنوارۀ ملی جهادگران کشور معرفی شد.
روابط عمومی دانشگاه شیراز، اعلام کرد: گروه جهادی شهید صدرالله فنی، وابسته به بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز که پیش از این به‌عنوان برترین گروه جهادی در استان فارس شناخته شد و به چهارمین جشنوارۀ ملی جهادگران، به‌عنوان بزرگ‌ترین رویداد جهادی کشور راه یافته بود، در اولین مرحله از این جشنواره که بهمن‌ماه امسال در مشهد مقدس برگزار شد، با قرارگیری درمیان ۱۰ گروه برتر کشور، موفق به راهیابی به مرحلۀ نهایی این رویداد شد.

مرحلۀ نهایی این جشنواره که از ۴ تا۶ اسفندماه ۱۴۰۱ ترتیب یافت، در لانۀ جاسوسی سابق آمریکا برگزار شد در اختتامیۀ این رویداد با حضور سردار سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران، سردار سرتیپ غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج، دکتر محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و جمعی از جهادگران برگزار شد؛ گروه جهادی شهید صدرالله فنی موفق به کسب مقام اول درمیان گروه‌های منتخب استانی شد.
همچنین این گروه به انتخاب جهادگران حاضر در رویداد، به‌عنوان بهترین گروه جهادی حاضر در چهارمین جشنوارۀ ملی جهادگران معرفی شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: