آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۰۴۷۳
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸
مسئول نمایندگی، ولی فقیه سپاه فجر فارس:
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه سپاه فجر فارس گفت: ابزار دشمنان ناامید کردن مردم در عرصه فضای مجازی است که به تلاش مضاعف و جهاد حداکثری دلسوزان بسیحی فضای دراین عرصه می‌طلبد.
  حجت الاسلام محمود محمودی زاده مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه فجر فارس در دومین گردهمایی فعالان فضای مجازی سپاه ناحیه محمد رسول الله(ص) شمال غرب شیراز سخن می گفت، اظهار داشت: نظام دینی و توحیدی در طول تاریخ  همیشه جانب حقانیت داشته است و تا زمانی که براساس  خدامحوری و خدا باوری حرکت کند نصرت الهی شامل آن جامعه می شود و هیچ بن بستی برای  جامعه نیست .

وی با اشاره به اینکه سنگ بنای نظام دینی،  ولایت محوری است گفت : در جوامعی که بین  مردم با حاکم دینی  ارتباط نباشد آن جامعه رو به انحطاط می رود ولی  اگر امام امت باشد ولی امت نباشد آن امام اقتدار ندارد درصورتیکه  مردم جامعه همراه با حاکم دینی باشد هیچ خطری برآن ملت  احساس نمی گردد.

ارشد دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه در استان فارس گفت: لازمه نظام دینی برگرفته از  خدا محوری  و ولایت محوری نیازمند بصیرت و جهاد تبین و تلاش و جهاد حداکثری  است.

وی با بیان اینکه دشمنان در فضای گسترده مجازی با همه توان و ظرفیت برای رسیدن به هدف پلیدشان به کار گرفته اند تا جامعه را ناامید کنند گفت : راه مقابله با دشمنان در این عرصه،  جهاد تبیین در عرصه فضای مجازی  به  تلاش جوانان دلسوز و انقلابی  افسران جنگ نرم برای مقابله با تهاجم دشمنان است.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: