آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۰۴۹۵
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۶
در مصاحبه ای دانشجویی:
زهرا عدالت پور در مصاحبه ای با خبرنگار خبرگزاری تنویر گفت:امروز جهاد، جهادتبیین و جنگ شناختی و ادراکی و ذهنی است.


 




زهرا عدالت پور، دانشجوی دانشگاه آزاد در زمینه اهمیت راهیان نور گفت: فلسفه راهیان نور یعنی در یک زمان خاص و مکان خاص جمعی از انسان‌ها که  اولویت سنجی کردند و مامویت و وظیفه و تکلیف خودشان را شناختند و مسئولیت خودشان را پیدا کردند و میدان جهادخودشان رایافتند و درآن نقطه قرار گرفتند و مسئولیت برگردنشان را انجام داده و نقش آفرینی کردند.

او در مورد ارتباط جهاد تبیین با اردوی راهیان نور اظهار کرد: همان‌گونه که بودند انسان های موقعیت شناس و تکلیف مدار که به وقتش در جایگاه خود قرار گرفتند و با درایت و شجاعت در میدان حاضر شدند.
و اما امروز جهاد، جهادتبیین و جنگ جنگ شناختی و ادراکی و ذهنی است، 
و ما باید با فهم و بینش عمیق با تمام توان و هدفمند و مستمر، در میدان جهاد تبیین حاضرشویم میدانی که مکان و زمان خاص ندارد و مختصاتش اذهان عمومی مردم بوده، حقیقت ها را بیان کنیم و غبار جهل را از ذهن ها پاک کنیم و نگذاریم یاس و ناامیدی به جامعه تزریق کنند و تصویرسازی غلط و منفی از وضعیت کشورمان کنند.

در آخر با اشاره به سخن مقام معظم رهبری بیان داشت: بنا به گفته حضرت آقا، دانشجو میوه دل مردم و امیدآینده کشور است. 
دانشجو موذن یک جامعه است، 
دانشجو باید میدان داری کند و با منطق قوی و سخن متین روشنگری کند، تصویر سازی کند  حرف بزند روایت کند. اگر خلا هرجایی باشد دشمن آن خلا را پر خواهد کرد. واقعیت ها را باید بیان کند، تبیین کند دل ها و ذهن ها را قانع کند. 
وهمانطور که حضرت آقا گفتند در مقابل جنگ نرم اگر دو عنصر را داشته باشیم دشمن هیچ کاری نمیتواند کند: بصیرت «تیزبینی» و صبرواستقامت« تواصی».
نام:
ایمیل:
* نظر: