آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۰۴۹۷
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۱
مسئول بسیج دانشجویی فارس خبر داد:
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس گفت: اردوی جهادی دانشجویان استان فارس در نوروز ۱۴۰۲ و ماه مبارک رمضان برگزار می شود.
به گزارش خبرگزاری تنویر، سعید یوسفی امروز در بازدید از اردوهای جهادی دانشجویی در جمع خبرنگاران حاضر شد و با بیان اینکه از ۲۳ اسفندماه سال جاری تا ۱۳ فروردین سال ۱۴۰۲ اردوهای جهادی دانشجویی عهد خدمت نوروزی دانشگاه های فارس برگزار می شود، اظهار داشت: از دهه فجر تا پایان سال جاری بیش از ۱۰۷ گروه جهادی دانشجویی از استان فارس در مناطق کم برخوردار خدمت رسانی کرده اند که در تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ و ماه مبارک رمضان نیز ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در نوروز سال ۱۴۰۲ بیش از  ۱۳۰۰ دانشجو از دانشگاه های استان فارس در قالب گروه های جهادی به مناطق کم برخوردار هجرت می کنند افزود: این دانشجویان در عرصه های عمرانی، فرهنگی، سلامت، بهداشت و درمان، دامپزشکی، تربیت و آموزش و... خدمترسانی خواهند کرد. 

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس اضافه کرد: اردوهای جهادی یک روزه دانشجویان فارس در حاشیه شهر نیز در قالب طرح جمعیت امام حسن مجتبی(ع) برگزار شده و ادامه دارد.

یوسفی با بیان اینکه در انتخاب عرصه‌های خدمترسانی، نیاز واقعی مردم و منطقه هدف در نظر گرفته شده است ادامه داد: جلسات مختلفی در قالب قرارگاه عهد خدمت دانشجویی و قرارگاه های پشتیبانی از اردوهای جهادی نوروزی در راستای کیفیت بخشی به برنامه جهادی برگزار شد.

وی با تاکید بر بسترسازی برای تربیت مجموعه وسیعی از مدیران جهادی تراز انقلاب اسلامی از طریق اردوهای جهادی و ایجاد نشاط انقلابی و امید آفرینی میان آحاد جامعه، تصریح کرد: در ایام نوروز ۱۴۰۲ فرصت مناسبی برای ایجاد بستر در راستای رشد و بالندگی جوانان جهادی در اردوهای جهادی فراهم شده، از این رو اقدامات لازم در راستای فعالیت های قرارگاهی در نقاط مختلف اعم مناطق محروم، کم برخوردار و آسیب دیده صورت گرفته است.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: