آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۰۵۰۵
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۱
با حضور فرمانده سپاه فجر فارس؛
با حضور فرمانده سپاه فجر فارس، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه خرامه معرفی شد.
 با حضور سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس، مسئولین اجرایی، مردم ولایتمدار و از تنی چند از پاسداران ناحیه خرامه و ارسنجان مراسم تودیع و معارفه فرماندهان سپاه خرامه در مسجد جامع این برگزار شد.

در ابتدای این مراسم سرهنگ محسن رزمخواه، فرمانده سابق سپاه خرامه، ضمن ارائه گزارش مختصری از اجرای برنامه های مهم دوران مدیریتی خود در عرصه های محرومیت زدایی، ساخت مسکن محرومین، ارائه کرد و اظهار داشت: طرح بسیج آبرسانی، رزمایش کمک مؤمنانه، پرداخت تسهیلات و افتتاح پروژه های اشتغالزایی، اجرای برنامه های شاخص فرهنگی، تشییع پیکر سردار شهید حاج سلیمان زارع با حضور هزاران نفر از مردم ولایتمدار شهرستان،  از جمله برنامه های شاخص این ایام بود.

در ادامه امام جمعه شهرستان خرامه از زحمات تقدیر، و از تلاشهای انقلابی فرمانده سابق سپاه خرامه تشکر و اظهار کرد: سرهنگ رزمخواه نمونه یک فرمانده انقلابی و مردمی است.

حجت الاسلام کشاورزی به اغتشارات اخیر نیز اشاره کرد و گفت: در اغتشاشات اخیر هیچ مشکلی در شهرستان نداشتیم و خرامه یک جزیره امن و با ثبات در سطح استان فارس است.

فرمانده سپاه فجر استان فارس نیز در این مراسم بیان داشت: سپاه متعلق به مردم است و از حضور مردم و مسئولین در این مراسم تشکر می کنیم.

سردار بوعلی ابراز کرد: انقلاب اسلامی بسیار قدرتمند است در عرصه های مختلف پیشرفت کرده است و دشمنان نیز به این واقعیت اذعان می کنند.

فرمانده سپاه فجر استان فارس در خاتمه با تقدیر از تلاشهای جهادی فرمانده سابق سپاه ناحیه خرامه به سرهنگ صادقی جهت تصدی مسئولیت فرماندهی سپاه خرامه تبریک گفت و افزود: امیدواریم فرمانده بومی منشاء خیر و خدمت در شهرستان خرامه باشد.

سرهنگ سیامک صادقی فرمانده جدید سپاه ناحیه خرامه نیز در این مراسم در راستای جهت تبیین و طرح اعتلای بسیج مطالبی بیان و از مهمترین برنامه های آینده نگاه ویژه به خانواده معظم شهدا،محرومیت زدایی و معنویت افزایی و تقویت پایگاه های بسیج عنوان کرد.

در انتها متن لوح تقدیر و حکم مسئولیت فرمانده سابق و جدید ناحیه خرامه را قرائت و با اهداء لوح سپاس از خدمات و تلاش های سرهنگ رزمخواه تجلیل شد.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: