پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۶:۵۹:۰۱
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۳۰۵۷۳
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۱
ساخت منزل محروم به همت ۳۰ نفر از جهادگران بسیجی گروه جهادی فاتحین از بسیجیان پایگاه مقاومت فتح حوزه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج)، در شب‌های ماه مبارک رمضان، در حال اجراست.

به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم؛ روستای مانیان در دل بخش مرکزی این شهرستان میعادگاه جهادگران شده تا در ماه مبارک رمضان تجلی دهنده مهرورزی و مهربانی باشند. یک خانواده نیازمند ساکن این روستا سالهاست که در پی یک سرپناه مناسب برای گذراندن زندگی است.

 ساخت این سرپناه را 30 جهادگر در ماه پر برکت رمضان با برپایی اردوهای جهادی آغاز کرده اند اردوی جهادی که با تمامی اردوهای جهادی متفاوت است اردویی در دل شب و زیر ماه روشن رمضان برای روشنی دل نیازمندان ....

احسان رحمانیان مسئول گروه جهادی فاتحین میگوید: جهادگران با رده سنی مختلف در این برنامه حضور دارند بویژه جوان و نوجوان که از افطار تا سحر بتون ریزی فنداسیون منزل این نیازمند و بخشی از دیوار کشی منزل محروم دیگری را انجام داده اند و این طرح خیرخواهانه همچنان ادامه دارد . البته اجرای کامل ساخت این دو منزل با همکاری جهادگران بسیجی گروه های جهادی مختلف انجام خواهد شد.

جهادگران، رمضان را فرصتی برای مهرورزی دانسته اند و معتقدند  ماهی است که سراسر مهر و رحمت و امید و نعمت می باشد؛ عید اولیای الهی و بهار قرآن، گلستان دعا و بوستان مناجات با معبود. رمضان، ماه دعا، ماه اطاعت و بندگی است و دعا؛ یعنی خواندن حق و رو آوردن به سوی او، در این ماه مستجاب است. رمضان، ماه زمامداری انسان بر نفس است. رمضان، ماهی است که مؤمن را سوار بر بال فرشته ها به عرش می برد.

رمضان، سفره ای است که فقیر و غنی بر سر آن جمع می شوند. حجی است که در طواف آن، همگی با یک لباس، بر آستان عبودیت رخ می سایند. همه با هم، به سوی خدایی می رویم که آغوش رحتمش باز است و همگان را به سوی خود فرا می خواند و چه اقدام بهتر از اینکه در این ماه دستی گرفته شود که راه رسیدن به به آن کوتاه تر نیز شود

 

گفتنی است سرهنگ طالبی فرمانده ناحیه جهرم، حجت الاسلام ظهرابی مسئول دفتر نمایندگی و مصطفی نورزاد مسئول بسیج سازندگی، از این اردوی جهادی شبانه بازدید کردند.


نام:
ایمیل:
* نظر: