پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۲:۱۱:۲۲
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۳۰۵۸۵
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۲
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جهرم خبر داد:
حجت الاسلام ظهرابی با اشاره به مغتنم شمردن فرصت ماه مبارک رمضان در بالابردن روحیه اعتقادی و معنوی کارکنان سپاه، از برگزاری جلسات مختلف قرائت، تفسیر، اخلاق، احکام، روخوانی و روانخوانی و محافل انس با قرآن خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، حجت الاسلام علی اصغر ظهرابی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه جهرم، در گفتگو با تنویر، با اشاره به مغتنم شمردن فرصت ماه مبارک رمضان در بالابردن روحیه معنوی کارکنان سپاه، از برگزاری جلسات مختلف قرائت، تفسیر، اخلاق، احکام، روخوانی و روانخوانی و محافل انس با قرآن در طول این ماه، خبر داد.

حجت الاسلام ظهرابی گفت: به همت قسمت عقیدتی سیاسی سپاه جهرم، با توجه به فرصت طلایی ماه مبارک رمضان و با استفاده از ظرفیت های علمی و قرآنی شهرستان، همه روزه جلسات جزء خوانی قرآن به همراه کلاس تفسیر، با حضور پایوران و کلاس روخوانی و روانخوانی قرآن کریم جهت سربازان وظیفه، در طول این ماه مبارک، برگزار گردید. 

وی از دیگر برنامه های اجرا شده در این ماه را، برگزاری کلاسهای احکام، جلسات اخلاق و گردهمائی های سیاسی با محوریت جهاد تبیین، با حضور کارکنان سپاه جهرم عنوان داشت.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه جهرم در ادامه از برگزاری محافل انس با قرآن در بقاع متبرکه شهرستان خبر داد و افزود: این برنامه توسط قسمت روابط عمومی و تبلیغات سپاه و با  دعوت از قاریان ممتاز شهرستان، روزهای پنجشنبه، به اجرا در آمد.

حجت الاسلام ظهرابی در پایان، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مومنین در این ماه مبارک و تبریک فرارسیدن عید سعید فطر، افزود: انشاالله که دست آوردهای معنوی ماه مبارک رمضان در ادامه فعالیتهای مختلف سپاه جهرم در خدمت رسانی به مردم در همه زمینه ها، تأثیرگذار و شامل دعا و الطاف خاصه حضرت ولی عصر(عج) شود.




نام:
ایمیل:
* نظر: