جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۰۳:۰۹:۴۵
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۳۰۶۰۲
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷
در آستانه بزگداشت هفته عقیدتی در سپاه
هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، مقارن با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم، همه ساله همراه با تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی در سطح سپاه برگزار می گردد.

به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، مقارن با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم، همه ساله همراه با تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی در سطح سپاه برگزار می گردد.

بر همین اساس حجت الاسلام علی اصغر ظهرابی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه جهرم، در مصاحبه با تنویر، ضمن گرامیداشت مقام معلم و سالروز شهادت علامه مرتضی مطهری، برنامه های اجرایی این هفته را تشریح نمود.

حجت الاسلام ظهرابی از برگزاری همایش بزرگداشت استاد مطهری به همراه تجلیل از مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی سپاه و بسیج در سالن اجتماعات شهرداری این شهرستان، خبر داد و افزود: این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام مصباح یزدی فرزند علامه جلیل القدر آیت الله مصباح یزدی و حضور تنی چند از مسئولین شهرستان و بسیجیان گرانقدر، برگزار خواهد شد. 

وی با اشاره به بزرگداشت هفته عقیدتی در بسیج، برگزاری همایشهای مختلف در حوزه های مقاومت بسیج را از دیگر برنامه های آن هفته اعلام نمود و گفت: نشستهای اعتقادی سیاسی با موضوعات مختلف، در حلقات صالحین پایگاههای مقاومت بسیج، برگزار میشود.

مسئول نمایندگی سپاه جهرم در ادامه از حضور دست جمعی بسیجیان در مصلای نمازجمعه و دیدار با ائمه جمعه شهرهای جهرم، قطب آباد خبر داد و اظهار داشت: فراخوان مقاله، تدوین نشریات با موضوع هفته عقیدتی در سپاه و بسیج، تولید عکس نوشته از رهنمودهای استاد مطهری در فضای مجازی، فضاسازی سطح ناحیه و حوزه های مقاومت و اجرای زنگ سپاس معلم در مدارس شهرستان با محوریت بسیج فرهنگیان و بسیج دانش آموزی برگزار خواهد شد.




 



نام:
ایمیل:
* نظر: