جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۰:۲۶:۴۵
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۳۰۶۴۹
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴
به مناسبت هفته ترویج فرهنگ و مرام پهلوانی
به همت هیات ورزش های بانوان بسیج،کانون بسیج ورزشکاران و تربیت بدنی سپاه جهرم، جشنواره ورزشی بانوان بسیجی ورزشکار برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، جشنواره ورزشی بانوان بسیجی ورزشکار و بانوان والیبالیست مدرسه والیبال ایزدی، گرامیداشت هفته ترویج فرهنگ و مرام پهلوانی در تاریخ ۱۴۰۲٫۲٫۱۴  با حضور تنی چند از مسئولین شهرستان جهرم، جمعی از پیشکسوتان ورزش و خانواده های ورزشکاران، در مجتمع امام امیرالمومنین(ع) این شهرستان برگزار شد. 
در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته ترویج فرهنگ و مرام پهلوانی ورزشکاران به اجرای مراسم رژه ورزشی  پرداختند.
  سرهنگ اسماعیلی جانشین فرماندهی سپاه جهرم ضمن تقدیر از ورزشکاران، از این گردهمایی باشکوه تقدیر نمود. 
 همچنین  دکتر محمد رضا رضایی ضمن تقدیر و تشکر از همه ورزشکاران و مسئولین محترم از حضور بانوان در عرصه های اجتماعی و ورزشی علی الخصوص ورزش قهرمانی تقدیر و بیان داشت:
باید به ورزش بانوان اهمیت دهیم، دختر ورزشکار با نشاط و با انگیزه قطعا روحی منزه و بانشاط خواهد داشت. باید موقعیت را برای بانوان ورزشکار فراهم کنیم تا بتوانند در عرصه‌های ورزشی بدرخشند‌.
وی افزود: بانوان جهرمی هم توانمندی لازم و انگیزه دارند و خوشبختانه بستر و فضای فیزیکی مناسب را برای بانوان فراهم کرده‌ایم. قطعا فضاهای ورزشی و تفریحی بیشتری برای بانوان مدنظر داریم.

رئیس کمسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: قطعا در آینده نزدیک شاهد درخشش بیشتری توسط بانوان در عرصه‌های ملی و بین المللی ورزش خواهیم بود. هم‌اکنون نیز در عرصه‌های ورزشی، بانوان جهرمی در رشته‌های مختلف نام جهرم را بلند آوازه کرده‌اند.

گفتنی است در پایان مراسم با اهداء لوح تقدیر وهدایا از پیشکسوتان ورزشی، نمایندگان تربیت بدنی حوزه های مقاومت بسیج، مربیان مدرسه والیبال ایزدی و  ورزشکاران بسیجی، تقدیر به عمل آمد.

نام:
ایمیل:
* نظر: