پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۱:۰۵:۱۵
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۳۰۷۶۵
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۸
در محکومیت اقدام اتحادیه اروپا
حجت الاسلام محمد عباس زاده در این بیانیه تصریح نمود: بسیج یکی از مهم ترین، مکتبی ترین و مردمی ترین نیروهایی است که در رشد و شکوفایی ایران عزیز توسط امام راحل به وجود آمده است.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، حجت الاسلام محمد عباس زاده ریاست دانشگاه جهرم، در محکومیت اقدام اتحادیه اروپا در تحریم بسیج دانشجویی، بیانیه ای صادر نمود. 
متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یُریدونَ لِیُطفِئوا نورَ اللهِ بِأفواهِهِم و اللهُ مُتِمُّ نورِه وَ لو کَرِهَ الکافِرون آن ها می خواهند نور خدارا بادهان خود خاموش سازند، ولی خدا نور خود را کامل می کند هر چند کافران خوش نداشته باشند .

امام خمینی ( ره ) : ملتی که در خط اسلام ناب محمدی(ص) و مخالف با استکبار ، پول پرستی ، تحجرگرایی و مقدس نمایی است باید همه افرادش بسیجی باشند.

در نظام مقدس جمهوری اسلامی ، بسیج یکی از مهم ترین، مکتبی ترین و مردمی ترین نیروهایی است که در رشد و شکوفایی ایران عزیزتوسط امام راحل بوجود آمده است و در همه عرصه ها نقش آفرین و الگویی برای آزادگان دنیا بدل شده است .

تحریم بسیج دانشجویی توسط اتحادیه اروپا ، تحریمی از نوع استیصال و درماندگی جهان غرب است؛ تحریمی که در عین مضحک بودن، سند اقتدار و افتخار برای بسیج دانشجویی و ایران اسلامی بوده و عزت و سربلندی را برای ما به ارمغان می‌آورد.

دانشگاه جهرم ضمن تقبیح این عمل ناپسند حمایت خود از بسیج دانشجویی در راه اعتلای عملکرد دانشگاههای کشوررا اعلام‌ می نماید و این تحریم را برگ زرین دیگری برای دانشجویان بسیجی و سبب انگیزه ای مضاعف برای مجاهدت بیشتر آنان برای ارزش های انقلاب اسلامی می داند.

نام:
ایمیل:
* نظر: