پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۲۱:۵۳:۲۱
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۳۰۷۷۱
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹
فرمانده سپاه جهرم خبر داد:
سرهنگ طالبی گفت: مردم ولایتمدار شهرستان جهرم دوشادوش بقیه مردم ایران در مراسم بزرگ بیعت با ولی امر مسلمین جهان امام خامنه ای(مدظله العالی) در چهاردهم خردادماه، حضور خواهند داشت.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، سرهنگ ناصر طالبی فرمانده سپاه این شهرستان، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با همکاری ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام(ره) در شهرستان که با حضور فرماندار ویژه تشکیل شد، همزمان با فرارسیدن سی و چهارمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) بیش از ۵۰۰ نفر از مردم شهرستان جهرم، به وسیله ۱۲ دستگاه اتوبوس، با هدف تجدید بیعت با آرمان های امام خمینی (ره) و ولی امر مسلمین جهان، امام خامنه ای(مدظله)، ۱۳ خرداد به تهران اعزام می‌شوند.

فرمانده سپاه جهرم افزود: ستاد بزرگداشت ارتحال امام (ره) وظیفه پشتیبانی از اعزام مردم را بر عهده دارد و نیروی مقاومت بسیج وظیفه اعزام زائران به این سفر را عهده دار می باشد. 

وی با اشاره به روحیه ولایتمداری مردم شهرستان جهرم اظهار داشت: زائران اعزامی از شهرستان در سی و چهارمین سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی، نمایندگان یکهزار شهید والامقام و مردم نجیب شهرستان می باشند.

طالبی افزود: در طول مسیر سفر نیز برنامه‌های مختلف فرهنگی برای رفاه حال زائرین تدارک دیده‌شده که به یاری خداوند بیشترین بهره معنوی را از این سفر زیارتی ببرند.
مهندس حسن شعبانی فرماندار ویژه شهرستان جهرم نیز در این گفتگو با اشاره به استقبال پرشور مردم این شهرستان از زیارت امام راحل عظیم الشأن، اظهار داشت: با همت ادارات و نهادهای شهرستان هزینه ایاب و ذهاب   جهت اعزام زائران فراهم شده است که از زحمات همه عزیزان دست اندر کار تقدیر و تشکر مینمایم. 

فرماندار ویژه شهرستان از هماهنگی و تعامل سازنده تمام دستگاههای خدمات رسان در اجرای این برنامه خبر داد و گفت: جلسات متعددی جهت پیشبرد کار در مجموعه فرمانداری برگزار و هماهنگی های لازم صورت گرفته است که انشاالله زائران حرم مطهر امام راحل(ره) کمترین مشکلی را نداشته باشند.

وی از برگزاری مراسم بزرگداشت ارتحال امام(ره) در این شهرستان خبر داد و گفت: این برنامه یک شنبه شب چهاردهم خرداد ماه با حضور مسئولان و مردم ولایتمدار شهرستان جهرم همراه با سخنرانی و مرثیه‌سرایی در مسجد الزهرا(س) شهرک انقلاب همزمان با نماز مغرب و عشا، برگزار می‌شود.



نام:
ایمیل:
* نظر: