کد خبر: ۱۵۰۳۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۲
فرمانده سپاه فجر فارس گفت: دست آمریکا از آستین گروه‌های تکفیری بیرون زده است.

به گزارش بسیج فرهنگیان فارس به نقل از فارس ، غلامحسین غیب‌پرور عصر  روز گذشته در ششمین جلسه عادی شورای اسلامی این شهر، اظهار داشت: بیشترین و بهترین پاسداشت دوران دفاع مقدس، کار برای مردم است و اینکه باور کنیم که خادم مردم و نوکر آنان هستیم.

وی افزود: لازم است که بوروکراسی اداری و معطلی مردم در راهروها به حداقل رسیده و مراجعه مکرر برای رفع و رجوع یک پرونده در ادارات ما رخ ندهد.

فرمانده سپاه این استان اضافه کرد: برای رفع مشکلات همگی مسئول هستند و تمام مشکلات مربوط به شهرداری نیست.

وی برای این گفته خود به ذکر یک مثال پرداخت و ابراز داشت: حاج احمد کاظمی که از فرماندهان دلاور دفاع مقدس بود پس از شهادت به خواب همرزمی آمده و بیان کرده بود که بهترین موردی که در جهان باقی به کار وی آمده حضور در کمک‌رسانی به مردم زلزله‌زده بم بوده است.

فرمانده سپاه فجر فارس اضافه کرد: ما به عنوان برادران شما در سپاه و بسیج همواره توصیه به حفظ انسجام و همکاری کرده و از هیچ مساعدتی در پیشبرد امور مردم دریغ نداریم.

وی دوران دفاع مقدس را مینیاتوری کوچک شده از کربلا دانست و خاطرنشان کرد: احترام به رزمندگان احترام به اباعبدالله است و حفظ حرمت و کرامت دوران دفاع مقدس احترام به تمام خوبی‌هاست.

غیب پرور در ادامه به تشریح دلایل دشمنی آمریکا با انقلاب و نظام اسلامی پرداخت و ادامه داد: آمریکا بر سر اسلام، منابع انرژی خاورمیانه و حفظ موجودیت اسرائیل با ایران دعوا دارد.

وی ابراز داشت: مهم‌ترین چالش آمریکا با جمهوری اسلامی همان اسلامیت این نظام است و برای ضربه زدن به آن طرح استحاله اسلام را در دستورکار قرار داده و اسلام طالبانی و اسلام امیر عبدالله و قذافی توسط آمریکا تقویت شده است.

به گفته وی، آمریکا با پول عربستان افرادی با چهره‌های کریه و ریش‌های چند متری که سر انسان‌ها را می‌برند به عنوان منادیان اسلام معرفی می‌کند تا اسلام از چهره مبارک حضرت امام خمینی (ره) شناخته نشود.

* دست آمریکا از آستین گروه‌های تکفیری بیرون زده است

غیب‌پرور تصریح کرد: تولد نامبارک گروه‌های تکفیری در جای جای بلاد اسلامی خواست ایالات متحده آمریکا است.

وی ادامه داد: آمریکا در کشورهای مسلمان جنگ‌های متعدد به راه انداخت و آوارگی میلیون‌ها انسان، کشته و مجروح شدن صدها هزار فرد بی‌گناه و یتیم و معلول شدن کودکان مسلمان را رقم زد.

فرمانده سپاه فجر فارس تصریح کرد: ترور، بمب‌گذاری، خشونت و به یغما رفتن ثروت‌های مسلمانان از عوارض اقدامات آمریکا بود، اما به مصداق قوی‌تر بودن مکر خداوند، مکر آمریکائیان به خود آنان بازگشت.

وی بیان کرد: اقدامات آمریکا عاملی شد تا روند بیداری اسلامی در منطقه سرعت گیرد و امروز از شرق تا غرب عالم اسلام و حتی در شرق آسیا و اندونزی و مالزی که از حوادث دورتر بوده‌اند، همگان پی بردند که اسلام، اسلام آمریکایی نیست.

غیب‌پرور یادآور شد: برخلاف اضمحلال به یک‌باره شوروی، فروپاشی آمریکا تدریجی است و آنان که نگاه عمیقی دارند می‌دانند که این فواره به اوج خود رسیده و اکنون فروکاستن پیش گرفته و به فضل خدا نابودی آن نزدیک است.

وی افزود: نفرت عمومی از رفتار آمریکا در سراسر جهان گسترده شده و هزینه‌های گزافی که بر اقتصاد آنان تحمیل شده، مردم خودشان را ناراضی کرده است.

* «بشار اسد» شجاع‌ترین دولتمرد عرب است

فرمانده سپاه فجر فارس در ادامه گفت: بیداری اسلامی به سبب اقدامات آمریکا در مرحله بیداری باقی نماند و به مقاومت اسلامی بدل شد و خط مقدم این مقاومت اسلامی در سوریه است.

به گفته وی، آمریکائیان با تحلیل شرایط سعی کردند خط مقدم محور مقاومت اسلامی را در هم بشکنند و سوریه را هدف گرفتند.

غیب‌پرور خاطرنشان کرد: روزی که بشار اسد به جای پدر خود به ریاست جمهوری سوریه رسید آمریکا گمان نمی‌کرد پزشک جوانی که تحصیل کرده آمریکا و بزرگ شده در فرانسه است تمام‌قد در مقابل استکبار بایستد.

وی اذعان داشت: بشار اسد شجاع‌ترین سران عرب است و برخلاف تحلیلی که پیش‌بینی می‌کرد حداکثر چهار تا 6 هفته مقاومت کند، سه سال در مقابل آمریکا و ایادی آن ایستادگی کرده است.

* تنها کسی که از جنگ 33 روزه و 22 روزه حمایت کرد، بشار بود

فرمانده سپاه فجر فارس در ادامه گفت: بشار اسد مردانه جنگ 33 روزه لبنان را حمایت کرد و در جنگ 22 روزه غزه محکم در برابر اسرائیل ایستاد و اکنون به تاوان این دلاوری، آمریکا قلب مقاومت را نشانه رفته است.

وی افزود: اقدامات آمریکا در سال‌های اخیر نه تنها برای رژیم جعلی و خونخوار صهیونیستی امنیت را به ارمغان نیاورد، بلکه ارتشی که با تبلیغات به عنوان چهارمین یا ششمین ارتش قدرتمند دنیا معرفی می‌شد در جنگ 33 روزه تحقیر شد و اکنون توسط کودکان و نوجوانان در کوچه و خیابان مورد هجمه است.

* آنچه داریم از انقلابی بودن داریم نه رفتار دیپلماتیک

وی همچنین بیان کرد: اکنون باید نگاه کنیم و ببینیم که در کجا ایستاده‌ایم و جایگاه ما در جهان کجا است، مبادا که مشکلات داخلی ما را به خود سرگرم سازد و از یاد ببریم که جمهوری اسلامی مورد رشک و غبطه آزادگان جهان است.

غیب‌پرور ادامه داد: ما با دیپلماسی و فرمول‌های سیاسی به این قله‌ها نرسیده‌ایم بلکه تمام آنچه که داریم به یمن خون پاک شهیدان رقم خورده است.

فرمانده سپاه فجر فارس با اشاره به بیش از 5 هزار شهید سرافراز شیراز گفت: امروز بزرگ‌ترین شعار مرگ بر آمریکا کار و تلاش است.

به گفته وی، فشل بودن، بی‌خیالی، سستی و غفلت با شعارهای انقلاب منافات دارد و باید جایگاهی که داریم را ارتقا دهیم.

غیب‌پرور به پیشرفت‌های کشور اشاره کرد و افزود: زمانی برای تامین سیم خاردار مشکل داشتیم و اکنون در زمینه انرژی هسته‌ای و ماهواره حرف داریم، در علوم نانو و دفاع موشکی در جهان رتبه داریم و در سدسازی بی‌رقیب هستیم.

وی خواستار آن شد که مسئولان با امید و نشاط با مردم سخن بگویند و از بیان مسائلی که یاس را نتیجه می‌دهد، بپرهیزند.

فرمانده سپاه فجر فارس تصریح کرد: مشکلات وجود دارد و کسی منکر آن نیست اما نباید به گونه‌ای سخن گفت که ضد انقلاب استفاده کند بلکه باید با همدلی در رفع آن کوشید.

نام:
ایمیل:
* نظر: