جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۰۵:۱۷:۴۳
کد خبر: ۱۵۱۶۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۳
به همت حوزه مقاومت بسیج خواهران حضرت رقیه (س) خنج صورت گرفت.
، به همت حوزه مقاومت بسیج خواهران حضرت رقیه (س)، همزمان با فرارسیدن سال تحصیلی جدید، در مراسمی مهد قرآن و پیش دبستانی شکوفه های دانش در پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) روستای مز از توابع شهرستان خنج افتتاح گردید.
به گزارش تنویر از خنج، بمناسبت هفته دفاع مقدس، به همت حوزه مقاومت بسیج خواهران حضرت رقیه (س)، همزمان با فرارسیدن سال تحصیلی جدید، در مراسمی مهد قرآن و پیش دبستانی شکوفه های دانش در پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) روستای مز از توابع شهرستان خنج افتتاح گردید.



این مراسم با حضور کریمی فرماندار شهرستان خنج، سرهنگ همتی سروستانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، خانم بهمن پور فرمانده حوزه بسیج حضرت رقیه (س) و جمعی دیگر از مسئولین شهرستان خنج همراه بود.
در ابتدای این مراسم، سرهنگ همتی سروستانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان خنج ضمن خیرمقدم به حضار و تبریک هفته دفاع مقدس، فرارسیدن سال تحصیلی جدید و آغاز بهار تعلیم و تربیت را به مسئولین و خانواده ها تبریک و تهنیت گفت.
در ادامه حجت الاسلام اسلامی نسب رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خنج مطالبی در رابطه با فضائل قرآن کریم بیان نمود.
در پایان نیز، کریمی فرماندار شهرستان خنج ضمن تشکر از بسیج خواهران و حضور پرشور آنها در مراسمات مختلف، گفت: نقش زنان بسیجی در عرصه مقابله با تهدیدات فرهنگی دشمن بسیار با اهمیت است و باید در تمامی عرصه های اجتماعی و فرهنگی پیش قدم باشند.





نام:
ایمیل:
* نظر: