گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۶۳۱۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۶
هرچه داریم از شهدا داریم
گوشها را همواره در مسير شنيدن بيانات گهر بار امام خامنه اي قرار دهند چرا كه امروزه چه براي ما و چه براي غير مسلمين جهان ، دلسوزتري از امام خامنه اي وجود ندارد

 يادواره 18 شهيد ولايتمدار گردان ادوات و پشتيباني آتش شهرستان سپيدان در مسجد جامع اين شهر برگزار شد 

فرمانده لشكر 19 فجر فارس در این مراسم با اشاره به نقش پر رنگ رزمندگان و شهداي شهرستان سپيدان در عمليات هاي مختلف جنگ تحميلي به ويژه در عمليات كربلاي 5 گفت :

نظر  به اينكه دشمن در عمليات هاي قبل از كربلاي 5 ضربات سنگيني را از رزمندگان ما خورده بود ، منطقه هور الهويزه را آب انداخته بود تا رزمندگان اسلام نتوانند به راحتي به آنها نزديك شوند ، اين امر كار نيروهاي ما را بسيار سخت كرده بود ،  پشت موانع در فاصله اي 4 كيلومتري سلاح هاي پشتيباني ادوات و گردان ضد زره كه بيشتر بسيجيان و نيروهاي سپيدان در آن بودند ، مستقر بودند .

با توجه به شرايط بارندگي و چسپندگي خاك خوروهاي سبك در گل و لاي مي ماند . با اين شرايط  ،‌بسياري از غواصان به سختي خود را از معبري كه توسط تخريب چيان باز شده بود به دشمن رسانده و درگيري شروع شد . بسياري از نيروها نيز با استفاده از نفر بر خود را به پشت سر دشمن رساندند و با توجه به اينكه نيروهاي رسيده در پست سر دشمن تجهيزات لازم و كافي را نداشتند ، پشتيباني از آنها بر عهده گردان ادوات و ضد زره بود كه ديده بانها با هدايت آتش ، گردان ادوات بيش از 35 قبضه خمپاره و ساير تجهيزات نيمه سنگين را جهت پشتيباني به كار برده بود كه الحمدالله پشتيباني بسيار خوبي را از نيروهاي اسلام به ثمر رساندند .

وی اضافه کرد : دفاع مقدس همانند یک مدرسه کمک کرد تا یک دگرگونی بزرگ در جامعه ایرانی به وجود آید و همه ما باید پاسدار این دستاوردهای ارزشمند باشیم.

سردار دانشمندي آسايش و اقتدار امروز را مديون خون شهداي انقلاب و جنگ تحميلي خواند و حفظ روحيه ايستادگي را لازمه پيروزي در جنگ رواني امروز دانستند و از آهاد جامعه خواست گوشها را همواره در مسير شنيدن بيانات گهر بار امام خامنه اي قرار دهند چرا كه امروزه  چه براي ما و چه براي غير مسلمين جهان ، دلسوزتري از امام خامنه اي وجود ندارد و كساني كه راهشان و حرفشان تنها ترين زاويه اي با امام خامنه اي داشته باشد ، خطي كه مي رود يا اكنون خط دشمن ماست و يا به آن خط ختم مي شود .

دانشمندي با اشاره به مباحث سياسي روز ايران و جهان ، فتنه گري و خباثت هاي آمريكا و صهيونيست را از روحيه ايثارگري رهبر و مردم عيور ايران دانستند و خط مقدم دفاع از اسلام و ارزشهاي انقلاب را كشور سوريه دانستند و سوريه را با خاكريز والفجر 8 و كربلاي 5 تشبيه نمود و دفاع از سوريه را دفاع از اسلام دانستند .

ايشان حق و باطل را دو خط جدا از هم تصور كرده و گفت حق و باطل به هيچ عنوان كنار هم نمي شيند و اگر اينگونه بود ، حادثه كربلا صورت نميگرفت .


در ابتداي مراسم نيز سرهنگ خسرواني فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه سپيدان ضمن عرض خير مقدم به خانواده هاي معظم شهداء ، امام جمعه ، فرماندار ، نماينده مردم سپيدان در مجلس شوراي اسلامي ، مسولين ادارات و نهادهاي شهرستان ، فرماندهان رزمندگان ، جانبازان و يادگاران دفاع مقدس ، بسيجيان و عموم مردم شركت كننده در اين يادواره ، از دست اندركاران اجراي اين مراسم تقدير و تشكر نموده و برپايي ايت مراسمات را لازمه حفظ ارزشهاي دفاع مقدس و موجب زنده نگهداشتن ياد و خاطرات شهدا و جانبازان و رزمندگان در جنگ تحميلي دانستند .

همچنين ، دو نفر از رزمندگان گردان ادوات اين شهرستان به بيان مقاله و سرودن شعر و غزلي در وصف شهداي ادوات پرداختند .


اين مراسم معنوي در پايان با مداحي يكي از مداحان اهلبيت و اهداء لوح يادبود به خانواده هاي معظم شهداي ادوات به پايان رسيد


مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: