آخرین اخبار
کد خبر: ۱۸۳۷۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۱
ستوانیکم پاسدار محمد جواد سجادیان دبیر ستاد هفته بسیج و مسئول فرهنگی سپاه شهرستان مرودشت از اجرای بیش از 170 برنامه در هفته بسیج سال 92 خبر داد.
به گزارش تنویر محمد جواد سجادیان دبیر ستاد هفته بسیج و مسئول فرهنگی سپاه شهرستان مرودشت از اجرای بیش از 170 برنامه در هفته بسیج سال 92 خبر داد.

سجادیان گفت: شعار محوری هفته بسیج سال 92 با عنوان بسیج، پیشتاز حماسه و خدمت می باشد که برنامه هایی در این راستا پیش بینی شده است .

وی اضافه کرد: از جمله دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان، دیدار از خانواده معظم شهدا و ایثارگران،گلباران قبورمطهر شهدا،افتتاح طرحهای اقتصاد مقاومتی،افتتاح سالنهای ورزشی صالحین،افتتاح پایگاههای مقاومت بسیج و طرح های عمرانی سپاه، تجلیل از فعالان عرصه های اقتصاد مقاومتی و اردوهای جهادی ،اولین یادواره شهدای مداح و تجلیل از پیرغلامان حسینی،اولین یادواره شهدای حقوق دان با حضور مدیرکل محترم دادگستری استان ،همایش زینبیون،ارائه ویزیت رایگان به بسیجیان در درمانگاه حضرت امام (ره)،میقات صالحین گردهمایی حلقه های صالحین ،اقامه نماز ظهر و عصر در محل فروشگاههای بزرگ و پاساژها،ایستگاه امر به معروف و نهی ازمنکر در فروشگاهها و بازارها ،یادواره شهدای ورزشکار با حضور باستانی کاران،مسابقات مقاله نویسی ،کتاب خوانی ،وبلاگ نویسی و ورزشی،همایش بربال خاطرات تجلیل از پیشکسوتان و خانواده شهدا،تجدید میثاق بسیجیان با ولایت در امامزاده ها،اعزام تیم پزشکی به مناطق محروم،شب شعر عاشورا،همایش سبک زندگی اسلامی،پیاده روی خانوادگی ،نمایشگاه عفاف و حجاب،اهدای جهیزیه به نیازمندان و دهها برنامه دیگر که توسط رده های محلات ،اقشاروکانونهای بسیج در سطح شهرستان برگزار می گردد.

وی افزود: برنامه شکوه پایداری اجتماع عظیم بسیجیان در روز 5 آذر در محل سپاه مرودشت از جمله برنامه های مهم به شمار می رود.

سجادیان اظهار داشت: روزشمار هفته بسیج که از 30 آبان لغایت 6 آذر می باشد به شرح زیر است:
30 آبان بسیج،ایثاروشهادت،

1آذر بسیج، ولایت و انتظار،

 2آذر بسیج، خلاقیت و پیشرفت،

3آذر بسیج سازندگی و اقتصاد مقاومتی،

4آذر بسیج، خانواده و سبک زندگی،

5آذر بسیج مستضعفین استکبار ستیزی و بیداری اسلامی،

6آذر بسیج، امر به معروف  ونهی از منکر
نام:
ایمیل:
* نظر: