کد خبر: ۱۸۵۲۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۲ - ۰۰:۰۲
سرهنگ محمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت محمد رسول ا... (ص) :
برنامه های پیش بینی شده برای هفته بسیج از سوی این ناحیه با محوریت حماسه کربلا ، تبیین ارزش های انقلاب و دفاع مقدس و نقش بسیج در جامعه تدوین شده و با همکاری پاسداران و بسیجیان ناحیه اجرا می گردد .
سرهنگ محمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت محمد رسول ا... (ص) شیراز در نشست خبری تشریح برنامه های هفته بسیج این ناحیه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس و اشاره به همزمانی هفته بسیج و حماسه کربلا و ماه محرم افزود برنامه های پیش بینی شده برای هفته بسیج از سوی این ناحیه با محوریت حماسه کربلا ، تبیین ارزش های انقلاب و دفاع مقدس و نقش بسیج در جامعه تدوین شده و با همکاری پاسداران و بسیجیان ناحیه اجرا می گردد .
محمدی در ادامه این نشست خبری با اشاره به برگزاری بیش از 150 عنوان برنامه فرهنگی و اجتماعی  در هفته بسیج از سوی ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت محمد رسول ا... (ص) اضافه کرد این برنامه ها در قالب برگزاری گردهمایی حلقه های صالحین ، برگزاری شبی با شهدا ، پیاده روی خانوادگی ، همایش ازکرانه بسیج تا بی کران کربلا ، مسابقات ورزسی واحدهای مقاومت دانش آموزی ، برگزاری تورهای فرهنگی ، توزیع بسته های امر به معروف و همایش های سیاسی مختلف در سطح حوزه سرزمینی این ناحیه اجرا خواهد شد .
محمدی در پایان این نشست ضمن درورد بر ارواح طیبه شهدای کربلا و هشت سال دفاع مقدس از عموم مردم شیراز به خصوص شهروندان شمال و شمال غرب شیراز برای شرکت در برنامه های پیش بینی شده برای هفته بسیج ناحیه محمد رسول ا... (ص) شیراز دعوت نمود .

224224

نام:
ایمیل:
* نظر: