آخرین اخبار
کد خبر: ۱۸۷۴۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۲
سرلشکر جعفری در نشست فرماندهان نواحی فارس:
عمده کارهای بسیج باید عمق بخشی موضوع، اهداف و آرمان های انقلاب با جامعه هدف مردم باشد. بایستی بسیجی ها روحیه انقلابی مردم را تقویت کنند.
به گزارش تنویر سرلشکر محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه در نشست هم اندیشی با فرماندهان نواحی و حوزه های مقاومت سپاه فارس با اشاره به انقلاب اسلامی، شرایط امروز انقلاب را خوب ارزیابی کرد و گفت: امروز نسبت به بعضی از سالهای گذشته انقلاب در وضعیت خوبی قرار دارد.

وی ماموریت بسیج و فلسفه وجودی این نیرو را موضوع انقلاب دانست و افزود: مدافعان انقلاب برای دافع از آن بایستی خوب این موضوع را بشناسنند و از خود سوال کنند که اگر انقلاب نبود چه اتفاقی در کشور می افتاد. باید بدانند اگر ایران امروز از عزتی برخوردار است بخاطر ایستادگی ملت بر سر موضوع و اهداف انقلاب اسلامی است و انقلاب متوقف نشده و زنده به پیش می رود.

فرمانده کل سپاه با بیان این که ایران انقلابی اکنون تبدیل به یک قدرت بزرگ منطقه ای شده است تصریح کرد: تلاش می شود تا نگذارند اثرات انقلاب تبیلغ شود اما می دانیم که چه اتفاق بزرگی رخ داده است، انقلاب کار خودش را می کند و در حال تکامل است.

سرلشکر جعفری عرصه های دفاع از انقلاب را مختلف، متنوع و در عین حال سخت خواند و گفت: حفظ و دفاع از انقلاب وظیفه سپاه و بسیج است که می بایست این نیروها ضمن پرهیز از روزمرگی با یک تفکر راهبردی و اصلی و فرعی کردن کردن کارها، روی موضوعات اصلی تمرکز کنند.

این یادگار دفاع مقدس فعالیت های بسیج را در جهت حمایت از مردم عنوان کرد و تاکید کرد: با توجه به فرموده حضرت آقا کارهای نظامی و امنیتی بسیج و سپاه کار درجه دوم این نیروهاست و ماموریت اول و اصلی این نیروها دفاع از انقلاب است.

فرمانده سپاه ادامه داد: عمده کارهای بسیج باید عمق بخشی موضوع، اهداف و آرمان های انقلاب با جامعه هدف مردم باشد. بایستی بسیجی ها روحیه انقلابی مردم را تقویت کنند، اصول و گفتمان انقلاب و رهبری در جامعه زنده نگه دارند، افرادی بیشتری را به جبهه ارزشی انقلاب دعوت کنند و هر کسی بخواهد مردم را نسبت به نظام، انقلاب و رهبری بدبین کند، ایستادگی کنند.
سرلشکر جعفری با بیان اینکه سپاه باید از مردم دفاع کند گفت: اگر ارتباطی با دستگاه های دولتی داریم برای این است که کار مردم بهتر انجام شود. امروز بیش از 80 درصد مردم شعارهای انقلاب و نظام را قبول دارند که سپاه و بسیج به دنبال آن است که ضمن حفظ و عمق بخشی این رقم را افزایش دهد.
فرمانده کل سپاه خطاب به بسیجیان اظهار کرد: باید برای شرایط سخت آماده شویم، هرچه جلوتر برویم تشخیص حق از باطل مشکل تر می شود. تشخیص دوست و دشمن دیگر آسان نخواهد بود.
وی در بخش دیگری از صحبت های خود به فشارهای خارجی بر کشور اشاره کرد و افزود: تلاش دشمن برای از میدان به در کردن مردم است چون آنها می دانند انقلاب بدون مردم معنی ندارد. موضوع هسته ای بهانه است آنها به دنبال گرفتن دین ما هستند. خوش خیالی است که فکر کنیم آمریکا فشارش را از سر ملت ایران برخواهد داشت.

سردار جعفری حفظ روحیه انقلابی را سخت دانست و گفت: در موضوع جنگ نرم باید از آبرو هم مایه گذاشت و با روحیه انقلابی، عمل انقلابی و تسلیم نشدن درقاب ها، کار را به پیش برد
نام:
ایمیل:
* نظر: