آخرین اخبار
کد خبر: ۱۹۰۷۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۳
من بنده ای ضعیف و ناتوان از مکانی گمنام به سوی جبهه ها می شتابم تا شاید بتوانم با اهدای جان خویش ، کمکی ناچیز به اسلام نمایم.
به گزارش بسیج فرهنگیان فارس؛ شهید ابوالقاسم اسدی در سال 1341 در خانواده ای مذهبی متولد شد، دوران کودکی را در کنار خانواده سپری کرد،

 وی در 7 سالگی روانه ی مدرسه شد،علاقه ی چشمگیری به درس داشت و از استعداد زیادی برخوردار بود.

دوران تحصیل وی در مقطع متوسطه مصادف با اوج گیری انقلاب اسلامی شد . مبارزات علنی خود را علیه رژیم منحوس پهلوی آغاز نمود .این شهید بزرگوار بهمراه دوستانش چندین بار مورد اذیت و آزار ماموران ساواک قرار گرفت .

علاقه اش به مکتب عشق و شهادت در سال 1360 راهی جبهه اش نمود و در سال 1361 در عملیات رمضان در منطقه ی شلمچه به درجه ی رفیع شهادت نائل شد.

برگزیده ای از فعالیت های شهید

شهید اسدی چون در شهرستان فیروزآباد مشغول تحصیل بود همیشه اوقات در برنامه های مذهبی و عزاداری مسجدالنبی و حسینیه ی هیات متوسلین به حضرت زهرا(س) شرکت می نمود. در رشته های ورزشی به کوهنوردی و رزمی علاقه داشت و مداحی اهل بیت (ع) را نیز بسیار دوست داشت.

فرازی از وصیت نامه شهید

هر کسی به طریقی که می تواند به این انقلاب الهی کمک و برای اعتلا و تداوم آن جهاد کند . من هم بنده ای ضعیف و ناتوان از معنویات از مکانی گمنام به سوی جبهه ها می شتابم تا شاید بتوانم با اهدای جان خویش ، هدیه ی ناقابل و کمک ناچیز به اسلام نمایم و شفاعتی برای روز موعود به دست آورم.

نام:
ایمیل:
* نظر: