گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۹۲۱۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۵
زمان همه چيز را كهنه مي كند ، مگر خون شهيد
اولين يادواره شهداي منطقه آبگرم ( اردشيري ، علي آباد و هرايجان ) با حضور مردم شهيد پرور و جمعي از مسولين ادارات برگزار شد .
به گزارش تنوير سپيدان ، اولين يادواره شهداي منطقه آبگرم ( اردشيري ، علي آباد و هرايجان ) با حضور مردم شهيد پرور و جمعي از مسولين ادارات در حسينيه روستاي آبگرم هماشهر سپيدان برگزار شد .

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه سپيدان در اين مراسم با اشاره به دلير مرديهاي شهداي 8 سال دفاع مقدس ، برگزاري يادواره شهداي گرانقدر ، در گوشه گوشه ايران اسلامي را موجب خير و بركت دانست و گفت : با برگزاري اين يادواره ها نه تنها ياد و خاطره شهداي گرانقدر زنده مي شود ، بلكه روح و جسم ما نيز زنده و معطر به نام و ياد شهيد مي شود .
سرهنگ خسرواني دنيا را فاني خواند و گفت دنيا با اين همه زرق و برق موجب مي شود انسان نسبت به دنيا دلبستگي و وابستگي پيدا كند اما شهدا همه اين وابستگي ها و زن و فرزند و مال دنيا و از همه مهمتر جواني خود را رها كردند و با پشت پا زدن به دنيا و علايق آن ، با خدا معامله كردند عند ربهم يرزقون شدند .

حجة الاسلام والمسلمين رشيديان ، امام جمعه محترم شهر بيضا نيز با بيان اينكه بالاتر از شهادت هيچ ثوابي وجود ندارد و هيچ مرگي مانند شهادت در راه خدا نيست ، مرگ را به چهار نوع 1 - مرگ رحمت « مرگي كه براي متدينين و فرمانبرداران خداوند است » 2 - مرگ حسرت « ويژه كساني كه با كوله بار خالي مي ميرند » 3 - مرگ لعنت « كساني كه در مقابل اهلبيت (ع) ايستادند و مردم را به انحراف كشاندند و در دين بدعت نمودند » 4 - مرگ خلقت و مشاهدات « كه ويژه پيامبران است »

در ادامه يادگار شهيد شريفي به قرائت مقاله اي در وصف شهدا و خانواده هاي معظم شهدا پرداخت و پس از مداحي يكي از ذاكرين اهلبيت عصمت و طهارت (ع) ، به خانواده هاي معظم شهدا لوح تقدير و هدايايي به رسم يادبود اهدا گرديد





مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: