جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۰۷:۴۴:۲۶
کد خبر: ۲۲۹۵۹
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۵
در قرآن کریم همانگونه که بر دوست داشتن دوستان خدا تاکید شده است، داشتن خشم و غضب نسبت به دشمنان خود نیز مورد توجه قرار گرفته است.
به گزارش تنویر به نقل از فارس آیت‌الله حسین نوری‌همدانی در دیدار جمعی از کارکنان وزارت دفاع در سخنانی با اشاره به سخنان اخیر جان کری در ارتباط با ایران و با بیان اینکه دشمنان اسلام و انقلاب هیچگاه در برابر ایران آرام و قرار ندارند اظهار کرد: آمریکایی‌ها دائما دم از گزینه‌های روی میز می‌زنند و ما را تهدید به این می‌کنند که گزینه نظامی روی میز است؛ ما در پاسخ به آنها قاطعانه می‌گوییم که ایران دستی که بخواهد گزینه را از روی میز بردارد قطع خواهد کرد.

وی از موضع گیری سردار جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تقدیر کرد و افزود: این سخنان غربی‌ها حرف‌های ابلهانه‌ای بیش نیست چرا که ایران اسلامی با تکیه بر تدبیر رهبری و شجاعت مثال‌زدنی ملت از هیچ قدرتی ترس و واهمه ندارد.

این مرجع تقلید با اشاره به تلاش دشمنان برای ضعیف نشان دادن ایران بیان کرد: در قرآن کریم همانگونه که بر دوست داشتن دوستان خدا تاکید شده است، داشتن خشم و غضب نسبت به دشمنان خود نیز مورد توجه قرار گرفته است.
انتهای پیام./
وی تصریح کرد: در قرآن کریم از کفار، منافقین و یهود که امروز همان صهیونیست‌ها هستند به عنوان دشمنان مسلمانان نام برده شده است.

آیت‌الله نوری‌همدانی با بیان اینکه استکبار با تقویت گروه‌های تکفیری به دنبال خدشه‌دار کردن اسلام است بیان کرد: تکفیری‌ها امروز بلای جان اسلام و مسلمانان شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی آثار و برکات بسیاری به دنبال داشت و البته ضربه‌ای سهمگین برای استکبار جهانی بود افزود: استکبار جهانی کینه‌ای عمیق نسبت به انقلاب اسلامی ایران دارند چرا که انقلاب ایران تمام منافع آنها را تحت الشعاع قرار داد و این بیداری اسلامی که در کشورهای مختلف شکل گرفته از دستاوردهای انقلاب ایران است.

این مرجع تقلید بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران با رهبری امام راحل موجب نابودی استبداد و استکبار در کشور و قطع شدن منافع آنها شد و همین امر دشمنی غربی‌ها با ما را تشدید کرد.

وی بیان کرد: ما از قرآن درس دشمن شناسی و استکبار ستیزی را آموخته‌ایم و از هیچ قد
نام:
ایمیل:
* نظر: