کد خبر: ۲۳۲۱۴
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۲:۲۲
همزمان با آغاز جشن های دهه فجر
رییس کمیته همیاری و تشکل های مردمی ستاد دهه فجر گفت: در دهه فجر امسال صدها طرح اشتغال زایی و کارآفرینی به همت کمیته امداد ایجاد و از خیرین روستایی نیز تجلیل خواهد شد.
به گزارش بسیج عشایر فارس به نقل از کمیته همیاری و تشکل های مردمی ستاد دهه فجر، منصور قمشه مسئول این کمیته با اعلام این خبر گفت: شش هزار برنامه در قالب جشنواره ، همایش، نشست، مسابقه، افتتاح طرح و برنامه های فرهنگی در ایام الله دهه فجر برگزار خواهد شد.
وی با بیان این که محور برنامه های دهه فجر امسال عدالت در سایه حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی است، افزود: بیش از سه هزار طرح مختلف در بخش های روستایی کشور افتتاح یا تکمیل می شود و مراسم ویژه دهه فجر در 429 روستای منتخب برگزار خواهد شد.

رییس کمیته همیاری و تشکل های مردمی ستاد دهه فجر اضافه کرد: اهدای جهیزیه به زوج های جوان از طرف کمیته امداد و سازمان های مردم نهاد، برپایی چادرهای سلامت در مسیر راهپیمایی 22 بهمن، ویزیت رایگان مراکز بهداشت و درمان و توانبخشی در 12 بهمن، ارائه خدمات دارویی رایگان توسط جمعیت هلال احمر و برگزاری مسابقات ورزشی - امدادی بین کانون ها در سطح شهرستان و استان از طرف سازمان تامین اجتماعی از دیگر برنامه های دهه فجر است.
قمشه در پایان گفت: تجلیل از دهیاران برتر، نواختن زنگ انقلاب در مدارس عشایری، تجلیل از برترین طرح های خودکفایی و توانمندی خانواده های تحت حمایت، تجلیل از حامیان طرح اکرام ایتام و ایتام نخبه کمیته امداد و تقدیر از خانوداه های شهدای سازمان تامین اجتماعی و بهزیستی نیز در ایام الله دهه فجر انجام خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: