گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۲۳۵۰۲
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۱
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه سپيدان :
چهارمين يادواره سرداران و 400 شهيد ولايتمدار شهرستان سپيدان و دومين پيش كنگره شهيد قنوتي اولين روحاني شهيد دفاع مقدس ، روز جمعه 18 بهمن 92 از ساعت 09:30 صبح در مسجد جامع اردكان فارس برگزار مي گردد .
سرهنگ خسرواني فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه سپيدان صبح امروز در گفتگو با تنوير سپيدان اظهار داشت : چهارمين يادواره سرداران و 400 شهيد ولايتمدار شهرستان سپيدان و دومين پيش كنگره شهيد قنوتي اولين روحاني شهيد دفاع مقدس ، روز جمعه 18 بهمن 92 از ساعت 09:30 صبح در مسجد جامع اردكان فارس برگزار مي گردد .
سرهنگ خسرواني با اشاره به انتخاب شهيد قنوتي ، اولين شهيد روحاني دفاع مقدس به عنوان شهيد شاخص شهرستان سپيدان در سال 93 و برگزاري كنگره بزرگداشت اين شهيد والا مقام در ارديبهشت ماه 1393 گفت : تا كنون يك پيش كنگره در اين خصوص برگزار شده و اين يادواره نيز به عنوان دومين پيش كنگره شهيد قنوتي و بزرگداشت شهداي انقلاب در سپيدان برگزار مي گردد .
وي اقدامات صورت گرفته در خصوص برگزاري اين يادواره را تشريح و گفت : تا كنون بيش از 18 جلسه عمومي و تخصصي در جهت هم انديشي و بيان مشكلات و رفع نواقص با امام جمعه محترم ، شوراي اداري شهرستان ، شوراي فرهنگ عمومي ، نخبگان شهرستان ، هيئت هاي مذهبي و هيئت امناء مساجد ، شوراي اداري سپاه ، و بسيجيان حوزه هاي مقاومت برگزار شده است .
خسرواني با تشكر از كليه مسولين و دست اندركاران برگزاري اين يادواره ، همكاري بيش از پيش همه دستگاه ها را براي برگزاري هر چه بهتر اين يادواره خواستار شد و گفت : استراتژي نظام مقدس جمهوري اسلامي بر مبناي ماهيت وجودي و انديشه­ هاي حضرت امام (ره) و رهنمودهاي مقام معظم رهبري ، ترويج فرهنگ ايثار و شهادت و نهادينه كردن آن در نسل­ هاي آينده است و از اين رو تمام ارگانها و نهاد هاي فرهنگي كشور بايد همه توان خود را در اين جهت به كار گيرند .
فرمانده سپاه سپيدان با اشاره به وضعيت جوي سپيدان و اينكه تا دو روز ديگر شاهد بارش رحمت اللهي و نزولات آسماني از جمله برف خواهيم بود ، گفت : انتظار مي رود رياست محترم اداره راه و ترابري و شهردار محترم سپيدان به گونه اي عمل نمايند كه معابر روستايي و خيابانهاي شهر اردكان براي شركت همشهريان و روستائيان عزيز در يادواره باز باشد .




مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: