گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۲۴۶۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۰:۳۳
گلايه مندي امام جمعه سپيدان از صدا و سيماي فارس
موسوي انور امام جمعه سپيدان در پي عدم انعكاس به موقع و درست حماسه آفريني مردم شهيد پرور شهرستان سپيدان در راهپيمايي يوم الله 22 بهمن و ساير برنامه هاي فرهنگي شهرستان سپيدان ، در نامه اي خطاب به آقای کشفی مدیرکل صدا وسیما استان فارس ، گلايه مندي خود و مردم شهرستان سپيدان را در اين خصوص ابراز داشت .
به گزارش تنوير ، نقل از دفتر امام جمعه شهرستان سپيدان ، موسوي انور امام جمعه سپيدان در پي عدم انعكاس به موقع و درست حماسه آفريني مردم شهيد پرور شهرستان سپيدان در راهپيمايي يوم الله 22 بهمن و ساير برنامه هاي فرهنگي شهرستان سپيدان ، در نامه اي خطاب به آقای کشفی مدیرکل صدا وسیما استان فارس ، گلايه مندي خود و مردم شهرستان سپيدان را در اين خصوص ابراز داشت .

متن اين نامه بدين شرح است :

باسمه تعالي

مدیر کل محترم صدا و سیمای جمهوری اسلامی استان فارس

سلام علیکم

با صلوات بر محمد و آل محمد صلی الله علیه و آله و با احترام ، به استحضار می رساند مردم شهرستان سپیدان از اینکه برنامه های خبری این شهرستان از صدا و سیما یا پخش نمی شود یا بصورت خبر کوتاه ( در یک ثانیه) پخش می شود معترض هستند این امر مخصوصا در دو برنامه مهم زیر بسیار چشمگیر تر شده و مراجعات مردم به دفتر امام جمعه را به عنوان اعتراض در بر داشته است : 1- یادواره سرداران و چهارصد شهید شهرستان سپیدان که تعداد زیادی از برادران طی دو هفته کاری در هوای سرد ساعتها زحمت کشیدند تا مسیر و محل یادواره را مهیا کردند و مردم شهرستان از بخش های بیضا- همایجان و مرکزی عاشقانه در این مراسم با عظمت شرکت کردند که برنامه با نماز جمعه بسیار با شکوه به اتمام رسید. متاسفانه بازتاب خبری این یادواره آن هم بنام شهدا در صدا و سیما فارس از یک تا دو ثانیه فراتر نرفت. آیا واقعا این برنامه آن هم بنام شهدا ارزش یک برنامه آشپزی ، خیاطی یا گلدوزی را ندارد که نه تنها مستقیم پخش می شود بلکه تکرار آن هم در سیما پخش می شود. دومین موضوع مورد اعتراض مردم حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن بود که متاسفانه بازتاب این مهم در سیمای فارس دقیقا در یک ثانیه بود که درخبر ساعت 20 سه شنبه پخش شد . اگر برای هر شهرستان، شما یک ثانیه راهپیمائی را پخش کرده اید می شود 30 ثانیه که واقعا نسبت به مردم شهرستانها و انقلاب کم لطفی شده است. اگر بیش از 30 ثانیه بوده است عدالت و انصاف را رعایت نکرده اید اما سیمای فارس که 24 ساعته بصورت شبانه روزی انجام وظیفه می کند. و ما از زحمات زیادی که مسئولین و کارشناسان سیمای فارس می کشند تشکر می کنیم مردم ما توقع دارند در پخش برنامه های فوق الذکر دقت و وقت بیشتری گذاشته شود زیرا این امر در روحیه مردم و حضور گسترده در برنامه های آتی اثرات زیادی خواهد داشت امید است که این موضوع مهم بصورت کارشناسانه مورد برسی قرار گیرد تا مردم را امیدوار در صحنه نگه دارد . خداوند به همه زحمت کشان اجر عظیم عنایت فرماید .

 

سایه مقام معظم رهبری مستدام

سید عبدالرحمن موسوی انور

امام جمعه شهرستان سپیدان


مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: 0
انتشار یافته: 1
اردكاني
|
-
|
10:36 - 1392/11/27
0
1
متاسفانه نه تنها در اين دو برنامه اي كه امام جمعه محترم سپيدان از آنها ياد كردند ، بلكه تمام برنامه هايي كه در سپيدان به ويژه بخش مركزي اجرا ميشه ، هيچ گونه انعكاس خبري از طرف صدا و سيما صورت نميگيره . اخبار بخش بيضا و هماشهر خوب پخش ميشه ولي مركزي خير بخش مركزي يه خبر نگار داره كه واسه انعاس خبري برنامه هاي شهرستان ، ادارات متولي كه برنامه دارن بايد ماشين بفرستن دنبالش و ايشون رو بيارن توي مجلس ، فيلم ميگيره و ... بعد هم دوباره بايد ببرن برسوننش خونه ، اما با اين احترامي كه بهش ميزارن ، هيچ انعكاس خبري ديده نميشه . گاهي وقتا واسه اينكه خبرنگار رو بيارن توي يه مراسم ، بيش از 100 هزار تومن هزينه ميكنن و آخرش هم هيچ . اگر گزارشات خبرنگار ارزش خبري نداره ، كه وظيفه مسولين شهره كه ايشون رو عوض كنن وگر نه دليل رو مشخص كنن
نام:
ایمیل:
* نظر: