آخرین اخبار
کد خبر: ۲۷۰۱۴
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۰
سردار نقدی در واکنش به شهادت طلبه ناهی از منکر؛
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: خدا شهید خلیلی را طلبید و با همین روحیه و متانت و علاقه ای که به احیا احکام اسلامی داشت او را در ایام فاطمیه به درجه رفیع شهادت رساند.
به گزارش تنویر به نقل از خبرگزاری بسیج، سرتیپ بسیجی محمد رضا نقدی در رابطه با شهادت طلبه ناهی از منکر شهید علی خلیلی که روز گذشته در اثر مجروحیت ناشی از نهی از منکر به شهادت رسید اظهار داشت: شهدا درجاتی دارند که در والاترین درجات، شهدایی هستند که در مسیر امر به معروف و نهی از منکر خدا را ملاقات می کنند.

وی افزود: خوشا به سعادت این جوان مومن که همه وجودش تحقق احکام الهی بود و در همین مسیر هم جان خود را فدا کرد.

سردار نقدی تاکید کرد: باید همه مردم قدر این نسل را بدانند، این نسلی که به دنبال تحقق احکام الهی است و به دنبال اصلاح وضع جامعه و در این وانفسای تهاجم فرهنگی مصرانه مسیر شهدا را ادامه می دهد و امیدواریم که مظلومیت این شهید و غربت و شهادت مظلومانه اش موجب تقویت و احیا امر و نهی از منکر در جامعه شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان این که باید بدانیم که همه وظیفه داریم قیام کنیم، توضیح داد: در سالی که ولایت، مولا و مقتدای ما آن را جهاد فرهنگی و مدیریت جهادی در عرصه فرهنگ دانسته اند ما باید به برجسته ترین جلوه فرهنگی انقلاب اسلامی یعنی امر به معروف و نهی از منکر توجه لازم را داشته باشیم.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج افزود: در آغاز این سال چنین شهادتی برای همه ما الهام بخش و بیدار کننده بود تا همه بیایند برای امر به معروف و نهی از منکر و اصلاح اجتماعی اقدام کنند.

وی در ادامه به خاطره ای از شهید خلیلی اشاره کرد و اظهار داشت: این شهید بزرگوار روحیه بسیار مقاومی داشت و زمانی که در بیمارستان بستری بود در ملاقاتی که با او داشتم و هم صحبت شدم با وجود آن که حنجره اش را از دست داده بود و توانایی تکلم خوبی نداشت ذره ای سستی و رخوت در او ندیدم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: او همان انگیزه ای که قبل از حادثه داشت را دارا بود و بعد از حادثه ذره ای از انگیزه او کاسته نشده بود.

سردار نقدی در انتها گفت: خداوند او را طلبید و با همین روحیه و متانت و علاقه ای که به احیا احکام اسلامی داشت او را در ایام فاطمیه به درجه رفیع شهادت رساند.

انتهای پیام /


نام:
ایمیل:
* نظر: