کد خبر: ۲۷۶۰۵
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۰
سردار فضلي اعلام كرد:
فرمانده قرارگاه مركزي راهيان نور گفت: اردوهاي راهيان نور غرب و شمالغرب كشور از ابتداي ارديبهشت ماه امسال به صورت رسمي آغاز مي شود كه با توجه به سالگرد عمليات غرورآفرين "بازي دراز" برنامه ويژه اي در منطقه "سرپل ذهاب" خواهد داشت.
به گزارش بسیج فرهنگیان فارس به نقل از پايگاه اينترنتي بسيج، سردار علي فضلي در جلسه قرارگاه راهيان نور كه با حضور فرماندهان قرارگاه هاي راهيان نور ارتش، نيروي انتظامي، بسيج و سپاه برگزار شد گفت: از ابتداي ارديبهشت سال 92 تا امروز يعني 17 فروردين سال 93، قريب به 4 ميليون زائر در زيارتگاه هاي مناطق عملياتي 8 سال دفاع مقدس حضور يافته اند.

وي با اشاره به بازديد زائرين خارجي از اردوهاي راهيان نور بيان كرد: 43 زيارتگاه شهدا در 7 استان خوزستان، ايلام، كرمانشاه، كردستان، آذربايجان غربي، بوشهر و هرمزگان ميزبان آحاد امت است كه بحمدالله اين زيارتگاه ها در طول سال فعال هستند.

فرمانده قرارگاه مركزي راهيان نور با اشاره به جلسه اين قرارگاه، گفت: اين جلسه با هدف دريافت گزارش هاي اوليه رده هاي كشوري و لشكري در طول يك سال گذشته و همچنين براي آماده شدن در اجراي باشكوه راهيان نور غرب و شمالغرب كشور امروز در استان كرمانشاه و در رده هاي مختلف تشكيل شده است كه به بررسي ابعاد گوناگون اين عمليات بزرگ فرهنگي خواهد پرداخت.

وي از حضور رهبر معظم انقلاب را در مناطق عملياتي 8 سال دفاع مقدس تقدير و اظهار كرد: امام خامنه اي با حضور خويش در سرزمين هاي نور مسير و جهت فرهنگي ملت را مشخص مي نمايند كه اين حضور نشان از جايگاه والا و اهميت بالاي مناطق عملياتي در ترويج فرهنگ ايثار و شهادت دارد.

سردار فضلي در ادامه خاطرنشان كرد: اردوهاي راهيان نور غرب و شمالغرب كشور از ابتداي ارديبهشت ماه امسال به صورت رسمي آغاز مي شود كه با توجه به سالگرد عمليات غرورآفرين "بازي دراز" برنامه ويژه اي در منطقه "سرپل ذهاب" در زيارتگاه "بازي دراز" كه هر ساله با استقبال چشمگير ملت و به ويژه جوانان روبرو مي شود، خواهد داشت.

جانشين سازمان بسيج مستضعفين در پايان به برنامه هاي گوناگون فرهنگي در اردوهاي راهيان نور اشاره و خاطرنشان كرد: يكي از اقدامات مبتكرانه كه اثرات چشمگيري در زائرين داشته و مورد توجه عموم مردم واقع شد، نمايش هاي رزمي-بصيرتي شبانه مي باشد كه در سال گذشته در 8 نقطه از مناطق عملياتي در جنوب، غرب و شمالغرب كشور به تعداد 3 هزار و 500 نمايش اجرا شده است.

گفتني است، در جلسه امروز قرارگاه راهيان نور متوليان اين حركت عظيم در سپاه، ارتش، نيروي انتظامي و بسيج گزارش اقدامات، راهكارها و پيشنهادات خود را ارائه كردند.
نام:
ایمیل:
* نظر: