چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۱:۵۴:۱۵
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
بدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
اعترافات تکان‌دهنده یک فرمانده ارتش آزاد؛
boletبدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
کادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
تلاش برای بازسازی سازمان نفاق؛
boletکادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
کد خبر: ۲۷۶۳۵
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۹
فرمانده سپاه ارسنجان:
زارع نژاد:مدیریت جهادی کلید واژه اصلی تحقق اهداف تعالی اقتصادی و فرهنگی جامعه و شعار سال است.

سرهنگ دوم پاسدار عبدالعظیم زارع نژاد در گفت وگو با خبرنگار تنویر ارسنجان با اشاره به فرا رسیدن بهار طبیعت، گفت: بسیاری از انسان ها در خوابند و زمان انتقال از این دنیا به عالم آخرت بیدار می شوند.

وی تصریح کرد: فرا رسیدن بهار و مشاهده بیداری طبیعت، مایه عبرتی است تا همواره به یاد خدا بوده و به وجود مقدس باری تعالی نزدیک شویم.

زارع نژادبیان کرد: فرا رسیدن سال جدید فرصت مغتنمی است تا با نگاه به گذشته و سالی که گذشت، نقاط قوت خود را تقویت و نقاط ضعف خود را برطرف کنیم.

وی در ادامه با اشاره به نامگذاری سال ۹۳ به سال "اقتصاد و فرهنگ با تکیه بر عزم ملی و مدیریت جهادی” اظهارکرد: امروز مصرف گرایی به عنوان آسیبی جدی در سطح جامعه مطرح است.

فرمانده سپاه شهرستان ارسنجان ابراز امیدواری کرد؛ با تکیه بر تولید داخلی، حمایت از سرمایه گذاران و در نظر داشتن مقوله اقتصاد مقاومتی در کنار توجه ویژه به مسائل فرهنگی جامعه، به اهداف ترسیم شده در شعار سال دست یابیم.

زارع نژاد مدیریت جهادی را کلید واژه اصلی تحقق اهداف تعالی اقتصادی و فرهنگی برشمرد و خاطرنشان کرد: کارگزاران نظام در دوران هشت سال دفاع مقدس نمونه بارز مدیران جهادی بودند که با عزم راسخ و برنامه محوری و برخورداری از روحیه جهادی امور اجتماع را در عرصه داخلی و نبرد با دشمنان خارجی به پیش بردند.

وی تاکید کرد: در این راستا اصحاب رسانه وظیفه و رسالت سنگین تری بر عهده دارند.

فرمانده سپاه شهرستان ارسنجان یادآور شد: انعکاس و انتقال دقیق و واقع بینانه مسائلی که با عزم ملی و مدیریت جهادی به سرانجام می رسند، خود گام گذاشتن در این راه است که خبرنگاران می توانند به خوبی به آن جامه عمل بپوشانند.

نام:
ایمیل:
* نظر: