پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۳:۰۱:۳۵
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
بدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
اعترافات تکان‌دهنده یک فرمانده ارتش آزاد؛
boletبدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
کادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
تلاش برای بازسازی سازمان نفاق؛
boletکادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
کد خبر: ۲۷۶۳۸
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۵
حجت الاسلام شیخعلی:
نماینده ولی فقیه در سپاه ارسنجان گفت: پیشرفت ها، اقتدار و صلابت امروز کشور به برکت قطع رابطه آمریکا با ایران است و حتی برقراری ارتباط مجدد، چیزی از خطر آمریکا نمی کاهد.

به گزارش تنویر ارسنجان حجت الاسلام والمسلمین شیخعلی در جلسه هم اندیشی امروز سپاه ناحیه ارسنجان با اشاره به در پیش بودن ۲۰ فروردین سالروز قطع رابطه سیاسی آمریکا با ایران اظهارکرد: بررسی تاریخ معاصر ایران حاکی از حاکمیت آمریکا در کشور بین سالهای ۱۳۳۲ تا ۱۳۵۷ است.

وی گفت: به برکت پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی این سلطه قطع شد و از آن پس بود که آمریکایی ها به فکر توطئه و براندازی افتادند.

حجت الاسلام شیخعلی افزود: بلوکه کردن دارایی های ایران در بانک های آمریکایی، متوقف کردن خرید نفت از ایران، عملیات نظامی در طبس و اعمال مجازات های سنگین علیه ایران به دلیل تصرف لانه جاسوسی و در نهایت اعلام قطع رابطه سیاسی آمریکا با ایران از سوی "جیمی کارتر” رییس جمهور وقت این کشور، بخشی از ستیزه جویی و دشمنی آمریکایی ها با نظام اسلامی بود.

وی تصریح کرد: اگرچه قطع رابطه به نفع ایران بوده، هست و خواهد بود، اما آمریکایی ها دست از دشمنی برنداشتند و تحمیل جنگ هشت ساله، معرفی ایران به عنوان محور شرارت، صدور قطع نامه های پی در پی، سازماندهی فتنه ۸۸  وجدیدا صدور بیانیه اتحادیه اروپایی و . . . دیگر اقدامات براندازانه آنها بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه ارسنجان  خاطرنشان کرد: نتیجه تمامی این تحریم ها و بدخواهی ها، نیرومندتر شدن ایران اسلامی و الگو قرار گرفتن آن از سوی بسیاری دیگر از کشورها بود.

وی با اشاره به مساله هسته ای ایران، یادآور شد: به رغم توافقنامه بین ایران و گروه "۱+۵″، کماکان تحریم های جدیدی علیه کشور اعمال می شود و طی چند روز گذشته فرمانده نظامی آمریکا مجدداً سخن از گزینه نظامی به میان آورده است.

حجت الاسلام شیخعلی دست برداشتن آمریکا از دشمنی را خیال باطل برشمرد و تاکید کرد: پیشرفت ها، اقتدار و صلابت امروز کشور به برکت قطع رابطه آمریکا با ایران است.

وی هشدار داد: حتی برقراری ارتباط مجدد بین دو کشور چیزی از خطر آمریکا نمی کاهد و بررسی سرنوشت کشورهایی نظیر عراق، لیبی، کره شمالی و مصر گوهای بر این مدعا است.

نماینده ولی فقیه در سپاه ارسنجان ادامه داد: افراد مزدور که می خواهند خود را به دشمن بفروشند و به نظام و کشور لطمه وارد کنند، بر طبل برقراری ارتباط مجدد می کوبند.

وی در خاتمه ابراز امیدواری کرد؛ در سال جدید و با جامه عمل پوشاندن به فرامین مقام معظم رهبری و رونق دادن به اقتصاد و فرهنگ، از این پیچ تاریخی نیز به سلامت عبور کنیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: