پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۵:۵۱:۱۴
کد خبر: ۲۷۶۷۹
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۳
همزمان با روز جهانی بهداشت؛
فرمانده سپاه شهرستان و رئیس اداره آموزش و پرورش به همراه جمعی از دانش آموزان بسیجی با حضور در شبکه بهداشت و درمان، با اهدای شاخه های گل به رئیس شبکه و کارکنان، این روز را به آنها تبریک گفتند.
دیروز 18 فروردین و مصادف با روز جهانی بهداشت بود که همه ساله شعاری برای این روز در نظر گرفته می شود. شعار امسال نیز "موجودات کوچک، تهدیدات بزرگ" می باشد.

به گزارش تنویر از خنج، فرمانده سپاه شهرستان و رئیس اداره آموزش و پرورش به همراه جمعی از دانش آموزان بسیجی با حضور در شبکه بهداشت و درمان، با اهدای شاخه های گل به رئیس شبکه و کارکنان، این روز را به آنها تبریک گفتند.

در ابتدای این جلسه، سرهنگ همتی سروستانی فرمانده سپاه شهرستان ضمن تبریک به رئیس شبکه و دست اندرکاران حوزه سلامت، همکاری و حمایت خود را در تمامی زمینه های مرتبط با حوزه سلامت اعلام نمود.

در ادامه، آزاددولت مدیر آموزش و پرورش خنج نیز ضمن تبریک و خسته نباشید به کارکنان شبکه بهداشت و درمان، آموزش و پرورش را بستری مناسب برای انتقال پیام های بهداشتی در بین اقشار جامعه دانست.

در ادامه این جلسه، دکتر رزم پور رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان خنج، از حضور فرمانده سپاه و رئیس آموزش و پرورش و همچنین دانش آموزان بسیجی تشکر نمود و گفت: اینکه فرهنگ سلامت تا این حد ارتقاء پیدا نموده، برای شهرستان خنج یک افتخار است.
در پایان این جلسه نیز، امیری کارشناس آموزش سلامت شبکه بهداشت خنج، ضمن تقدیر از این حرکت ارزشمند دانش آموزان بسیجی، همکاری خود و کارشناسان بهداشت را در زمینه آموزش به دانش آموزان و بسیجیان اعلام نمود.

وی با اشاره به هفته ملی سلامت که از اول تا هفتم اردیبهشت می باشد، گفت: در این هفته برنامه های مختلفی در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.

امیری در پایان خاطرنشان کرد: با همکاری سازمان ها، ادارات و یکایک افراد جامعه در راستای شعار امسال هفته سلامت (یک عمر سلامتی با خود مراقبتی)، شبکه بهداشت نیز به عنوان متولی امر سلامت مردم، فعالیت خود را همچون گذشته در جهت حفظ و ارتقاء سلامت مردم انجام خواهد داد.

در پایان این جلسه، دانش آموزان بسیجی با اهدای شاخه های گل به رئیس شبکه و کارکنان، ضمن تشکر از زحمات آنها، روز بهداشت را تبریک گفتند.

این برنامه به پیشنهاد بسیج دانش آموزی و با همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه و اداره آموزش و پرورش شهرستان خنج، اجرا شد.



















نام:
ایمیل:
* نظر: