جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۳:۱۱:۳۳
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۲۷۷۰۱
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۱
آقا در همین رابطه در فرمایشات ابتدای سال مراجع فرهنگی را مشخص کردند اما به هر حال هر دستگاه فرهنگی باید یک نقشه راه فرهنگی تنظیم کند و بداند آینده کجای نقشه باید باشد.
به گزارش  بسیج مهندسین فارس از شیرازه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه فجر تنویر، صبح امروز رئیس و اعضای شورای شهر به اتفاق شهردار شیراز و معاونان وی در پادگان امام حسین(ع) به دیدار سردار غلامحسین غیب پرور آمدند. در این جلسه که به بهانه آغاز سال 93 تشکیل شد، فرمانده سپاه فجر گفت: خدا کند که در شعار سال دچار شعار زدگی نشویم و به شکل عملی مطالبات رهبری را دنبال کنیم همانطور که مجموعه شما عامل به عمل بوده اید.

غیب پرور با بیان اینکه اولین درخواستم از شما اتحاد مجموعه شهرداری و شورای شهر شیراز است و سپاه بنا بر حمایت از این مجموعه ها را دارد گفت: مسئولین کشور چندین بار از مسئولین شهرداری و شورای شهر از من سئوال کردند که من در پاسخ ایشان عرض کردم همه این ها انقلابیند.



وی ادامه داد: حضرت آقا یک خطی را تعیین کردند در موضوع فرهنگ و اقتصاد و  فرمودند: که فرهنگ مهمتر از اقتصاد است. در حوزه فرهنگ حرکت روبه جلو است اما تا قله فاصله داریم.

غیب پرور افزود: بعد از تغییری که در تولیت شاهچراغ انجام شد آقای دستغیب نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی به من گفت: وقتی به محضر رهبر انقلاب مشرف شدیم مشاهده کردیم که ایشان چه مطالبات سنگینی از سومین حرم اهل بیت دارند و ما چقدر عقبیم.

غیب پرور با اشاره به سخنان شهردار مبنی بر لزوم تعیین اقتضائات سومین حرم اهل بیت توسط مراجع فرهنگی گفت: آقا در همین رابطه در فرمایشات ابتدای سال مراجع فرهنگی را مشخص کردند. اما به هر حال هر دستگاه فرهنگی باید یک نقشه راه فرهنگی تنظیم کند و بداند آینده کجای نقشه باید باشد و این دغدغه یک مطالبه حق است. ما اگر کوتاهی کنیم دچار خسران می شویم و خدا از ما نمی گذرد ما در جایگاه حاکمیتی نشستیم و یک مسئولیتی در نظام اشغال کردیم و نسبت به فرهنگ غنی دینی مسئولیت داریم.

وی افزود: قبل از عید با استاندار فارس توافقی کردیم و بنا شد ستاد اقتصاد مقاومتی تشکیل دهیم و مصمم هستیم که حرف آقا روی زمین نماند و امسال حدود 20 هزار فرصت شغلی ایجاد کنیم.

غیب پرور در ادامه افزود: اقتصاد جدای از فرهنگ نیست. جوان بیکار باشد فرهنگ ما بهم می ریزد و باید بتوانیم آمار اشتغال را بالا ببریم. در حوزه اقتصاد مقاومتی به مجموعه شهرداری پیشنهاد می نمایم کمیته ای تحت عنوان اقتصاد مقاومتی تشکیل شود و به شکل عملیاتی کلام ولایت محقق شود و از کارشناسان صاحب نظر دعوت کنیم و نظر بخواهیم.

در ابتدای جلسه شهردار شیراز در رابطه با بودجه 93 اظهار داشت: این بودجه نسبت به سال قبل 41 درصد افزایش داشته که 98 درصد آن از طریق تلاش دوستان در مجموعه شهرداری تامین می شود.

علی رضا پاک فطرت در ادامه افزود: 90میلیارد تومان از بودجه 93 شهرداری شیراز صرف فرهنگ می شود. که اکثر طرح های نیمه تمام سال گذشته، امسال تمام می شوند و توجه خوبی به اوقات فراغت مردم بخصوص ساخت پارک و بوستان های زیبا و گسترده خواهد شد.

بنابراین گزارش دو تن از اعضا شورای شهر به نمایندگی از بقیه اعضا در این دیدار به بیان دیدگاههای خود پرداختند.ش

نام:
ایمیل:
* نظر: