جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۲:۳۸:۵۳
کد خبر: ۲۷۷۸۴
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۹
هشدار به مسئولان
درحالی که در نخستین روز ثبت‌نام برای دریافت یارانه، سایت رفاهی با اختلال مواجه شد، فردا که نوبت شماره یک آخر کد ملی است، تعداد متقاضیان دوبرابر می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج اصناف استان فارس به نقل از خبرگزاری فارس، در حالی که امروز نخستین روز ثبت‌نام برای سرپرستان خانوار متقاضی دریافت یارانه نقدی است، سایت رفاهی با مشکل ترافیک و اختلال مواجه شد.

این در حالی است که امروز، روز ثبت‌نام سرپرستانی است که رقم سمت راست کد ملی آن‌ها صفر است و اکبر ایزدی، رئیس سازمان هدفمندی یارانه‌ها، گفته است: سرپرستانی که رقم سمت راست کد ملی آنها صفر است، حدود 2.1 میلیون نفر و آن‌هایی که رقم سمت راست کد ملی آن‌ها یک است، حدود 4.2 میلیون نفر هستند.

بنا بر این گزارش، امروز که شهروندان برای ثبت‌نام و دریافت یارانه مراجعه کردند، از ساعات اولیه بامداد سایت رفاهی پیغام می‌دهد که «سامانه در حال بروز رسانی است، بعدا مراجعه کنید.»

بنابر گفته مسئولان سازمان هدفمندی، ثبت‌نام در صورتی محقق می‌شود که 3 صفحه فرم تقاضا برای دریافت یارانه به طور کامل تکمیل و تایید شود، در غیر این صورت به منزله انصراف از دریافت یارانه خواهد بود
نام:
ایمیل:
* نظر: