آخرین اخبار
کد خبر: ۲۸۱۵۰
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۲
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان شیراز:
دالوندفر گفت: یادآوری رشادت‌ها و فداکاری شهدا و ایثارگران می‌تواند در معرفی الگو به جامعه و زنده نگه‌داشتن مفاخر ارزشی و اسلامی برای مقابله با تهاجم فرهنگی نقش مهمی داشته باشد.
به گزارش تنویر به نقل از روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، یادواره 100 شهید ولایتمدار این دانشگاه‌ها به همت بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان شیراز با همکاری ستاد یادواره شهدای دانشگاه فرهنگیان فارس، حوزه مقاومت حضرت ابوالفضل(ع) شیراز و همچنین دانشگاه فرهنگیان فارس در تالار سعدی باشگاه فرهنگیان شیراز برگزار شد.
 
در این مراسم سردار احمد عبدالله‌زاده از راویان هشت سال دفاع مقدس به سخنرانی و روایتگری پرداخت.
 
تجلیل از خانواده معظم شهدا، روایت نی و شعرخوانی از جمله برنامه‌های این آیین بود.
 
در این آیین محمد دالوندفرد مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان شیراز با تاکید بر احساس وظیفه تمام افراد در قبال نظام انقلاب اسلامی و ارزش‌های والای انقلاب اظهار داشت: شهدا همگی را راهنمایی و هدایت می‌کنند تا به عزت و سربلندی برسیم.
 
وی با بیان اینکه یادواره‌های شهدا راهی برای ماندگاری آنان و فرهنگ شهادت است افزود: یادآوری این رشادت‌ها و فداکاری شهدا و ایثارگران می‌تواند در معرفی الگو به جامعه به‌ویژه نسل جوان و زنده نگه‌داشتن مفاخر ارزشی و اسلامی برای مقابله با تهاجم فرهنگی نقش مهمی داشته باشد.
 
دالوندفرد با بیان این اینکه ایثارگری شهدا به عنوان الگویی برای خدمت به مردم باید مورد توجه مسئولان باشد اضافه کرد: باید یاد و خاطره شهدا را همیشه زنده نگه داریم و قدردان خانواده‎هایشان باشیم.
 
وی با تاکید بر توجه به وصیت‌نامه شهدا بیان داشت: با عمل به وصیت‌نامه شهدا بخشی از دغدغه‌های فرهنگی کشور را برطرف می‌کنیم.
 
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان شیراز در ادامه با تاکید بر تکریم خانواده معظم شهدا خاطرنشان کرد: خانواده‌های معظم شهدا در پیشرفت کشور سهم عظیمی دارند.

نام:
ایمیل:
* نظر: