آخرین اخبار
کد خبر: ۲۸۲۰۹
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۰
با لطف خدا و همت فیلمسازان بسیجی سازمان بسیج هنرمندان فارس امسال پس از برگزاری موفق و پربار سومین جشنواره استانی فیلم بسیج هنرمندان در فارس شاهد رشد روزافزون فیلمسازان بسیجی در فارس بودیم.
به گزارش سازمان بسیج هنرمندان فارس ، حسین پاشاپور مسئول انجمن فیلم این سازمان در گفتگو با خبرنگار بسیج هنرمندان اعلام کرد هنرمندان فیلمساز این سازمان به مراسم اختتامیه سومین جشنواره فیلم بسیج هنرمندان کشور اعزام خواهند شد.
پاشاپور افزود: با لطف خدا و همت فیلمسازان بسیجی سازمان بسیج هنرمندان فارس امسال پس از برگزاری موفق و پربار سومین جشنواره استانی فیلم بسیج هنرمندان در فارس شاهد رشد روزافزون فیلمسازان بسیجی در فارس بودیم و از آثار منتخب استانی تعداد 10 نفر به عنوان کاندیدای منتخب از این استان به مراسم اختتامیه سومین جشنواره فیلم بسیج کشور از سوی دبیرخانه جشنواره دعوت شده اند که این امر نشاندهنده رشد کیفی فعالیت فیلمسازان بسیجی این استان است.
این هنرمندان قرار است در مراسم اختتامیه جشنواره که در تاریخ 31 فروردین ماه در فرهنگسرای اندیشه تهران برگزار می شود شرکت کنند.


پاشاپور در تشریح فعالیتهای انجمن فیلم بسیج هنرمندان فارس گفت :امسال با برنامه ریزی های انجام شده این انجمن بار دیگر جشنواره استانی فیلم کوتاه را برگزار خواهد نمود و همچنین با به خدمت گرفتن فیلمسازان بسیجی آثار ارزشی قوی تری را از هنرمندان بسیجی شاهد خواهد بود.
نام:
ایمیل:
* نظر: