آخرین اخبار
کد خبر: ۲۸۳۲۳
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۲
مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه فجر:
علیمحمدی گفت: هر گونه تلاش برای آشنا نمودن مردم با جایگاه و اهمیت نقش مادران و نقش زن در جامعه اسلامی در جهت اعتلای فرهنگ اسلامی مؤثر خواهد بود.
به گزارش تنویر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج جامعه زنان«پیام زینب»، راضیه علیمحمدی مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه فجر فارس در نشست خبری که به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) و روز زن برگزار شد به تشریح اهداف و برنامه های بسیج خواهران استان در هفته زن پرداخت.

علیمحمدی با بیان اینکه یکی از اهداف مهم این انقلاب عمل به قرآن و ترویج سیره ی معصومین(علیهم السلام) است گفت: سالروز خجسته میلاد زهرا مرضیه(س) بهترین فرصت برای ترویج معارف فاطمی در جامعه اسلامی است.

وی ضمن اشاره به این که رهبر معظم انقلاب سال 93 را سال اقتصاد، فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری کرده اند افزود: هر گونه تلاش برای آشنا نمودن مردم با جایگاه و اهمیت نقش مادران و نقش زن در جامعه اسلامی در جهت اعتلای فرهنگ اسلامی مؤثر خواهد بود.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه فجر اهداف برگزاری جشن میلاد کوثر را معرفی الگوهای اسلام و انقلاب برای زنان مسلمان، انعکاس دستاوردهای زنان پس از انقلاب، تبیین عفاف و حجاب در حوزه تئوری و الگوسازی کارآمد و مؤثر از این دستاوردها، تأکید برجایگاه و نقش زنان در جمهوری اسلامی، تجلیل از مادران نمونه، بهره گیری از توان و ظرفیت فرهنگیان فرهیخته در برنامه های هفته زن، هدایت افکار در جهت آرمان های اسلام و انقلاب و تحکیم مبانی اعتقادی زن، نشر و ترویج شاخصه های دینی، اجتماعی، سیاسی و الگوهای برتر و تبیین سیمای حماسی حضرت زهرا(س) و ارائه عملکرد ایشان در مقابله با جنگ نرم و فتنه های زمان اعلام کرد.

علیمحمدی در ادامه سرفصل برنامه هایی که توسط بسیج خواهران به مناسبت هفته زن در استان برگزار می شود را اعلام کرد:

- برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی با عناوین مختلف
- همایش اقتصاد ، فرهنگ، زن و اجتماع،سبک زندگی اسلامی در پرتو فرمایشات مقام معظم رهبری
- جشن میلاد کوثر با عنوان ریحانه النبی در تمامی حوزه ها و پایگاه های مقاومت در سطح استان
- دیدار با مادران و همسران شهدا و جانبازان زن 70 در صد به بالا
- برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب و تولیدات خانگی
- پیاده روی خانوادگی و کوهپیمایی در طول هفته زن
- دیدار با ائمه جمعه و علما در اولین روز هفته زن
- تجلیل از پیشکسوتان بسیج
- برگزاری نشست های آسیب شناسی ماهواره و نقش زن در مقابله با این آسیب ها که به صورت موج عظیمی در سطح استان اتفاق خواهد افتاد، در این هفته شروع می شود و تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه فجر فارس همچنین برنامه های جشن میلاد ریحانه النبی که در شیراز برگزار می شود را به شرح زیر اعلام کرد:

به همت ناحیه محمد رسول(ص) ویژه برنامه ای در روز شنبه 30 فروردین بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد الغدیر در جوار شهدای گمنام برگزار می شود.

همچنین ناحیه بقیه الله(عج) در روز یکشنبه 31 فروردین ماه ویژه برنامه ای از ساعت 16:30 الی 18:30 در حرم حضرت علی بن حمزه با سخنرانی آیت الله ایمانی برگزار می کند. در این برنامه پرچم یازهرا(س) به اهتزاز در می آید.

در این روز حجت الاسلام حاجی زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در استان فارس از ساعت 17 الی 19 در تالا معلم به سخنرانی خواهد پرداخت. این برنامه از سوی ناحیه احمد بن موسی(ع) برگزار می شود.

ناحیه ثارالله(ع) نیز در سوم اردیبهشت به صورت اردوی یک روزه در باغ گل یاس قصر الدشت برنامه جشنی برگزار می کند.

نام:
ایمیل:
* نظر: