آخرین اخبار
کد خبر: ۲۸۷۸۹
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۷
پدر و مادر فاطمه زهرا خان احمدی در محرم 92 کودک پنج ماه ی خود را به عضویت بسیج درآوردند و هم اکنون بیش از 6 ماه است که عضو افتخاری بسیج می باشد
به گزارش تنویر، زوج جوان ممسنی کیامرث خان احمدی و لیلا رزمجویی در محرم سال 1392 تصمیم می گیرند تنها فرزند خود به نام فاطمه زهرا که در آن زمان 5 ماه بیشتر سن  نداشت را به عضویت بسیج در آورند. فاطمه زهرا که متولد چهارم خرداد سال 92 است هم اکنون حدود 6 ماه است که عضو افتخاری بسیج حوزه خواهران فاطمه (س) است.

پدر فاطمه زهرا در خصوص این اقدام خود به خبرنگار ما گفت: ما بر این باوریم که پایه های تربیت اسلامی بی تردید، بر اصولی استوار است که بحمداله منابع آن برگرفته از قرآن و احادیث و روایات ما می باشد و خوشبختانه بسیج داعیه دار این حرکت فرهنگی عظیم اسلامی است و خانواده ها را برای رسیدن به تربیت اسلامی یاری می نماید.  ما وظیفه و تکلیف خود دانسته که از همین سن خردسالی نام ایشان را در دفتر تشکل بسیج ثبت نماییم.

کیامرث خان احمدی یادآور شد: حضور کودکان و خردسالان در برنامه های مذهبی در صورتی که از روی شناخت و آگاهی والدین باشد مطمئناً تاثیر بسزایی در روح و روان آنان خواهد داشت. از جمله عوامل رشد شخصیت معنوی و اعتقادی کودکان حضور در برنامه های فرهنگی و مذهبی است.

وی همچنین از بسیج و سپاه خواستار شد: ظرفیت عظیم بسیج و سپاه می تواند موجبات رشد و تعالی همه ی آحاد جامعه حتی کودکان و خردسالان را فراهم کند لذا می طلبد برنامه هایی فرهنگی مذهبی ویژه مادران، خانواده ها و جامعه زنان برگزار کنند و در واقع در یک برنامه ریزی صحیح و بلند مدت می توانند در تقویت بنیه ی دینی و مذهبی خانواده ها نقش آفرینی کنند.

وی همچنین گفت: رفتار خانواده می تواند شخصیت کودک را در همان دوران یک تا هفت سالگی بسازد و در واقع حیات کودک بستگی به خانواده و والدین دارد چرا که کودک شدیداً تلقین پذیر است.

خان احمدی در پایان گفت: حلقه های صالحین بسیج از جمله فرصت های بسیارمناسب برای تربیت اسلامی است  زیرا این حلقه ها برای تمامی مقاطع سنی و تحصیلی برنامه دارند و انحرافات را از فرزندان دور می کنند بنابراین می طلبد خانواده ها  از همان سنین کودکی فرزندان خود را به شرکت در چنین برنامه هایی تشویق کنند.


نام:
ایمیل:
* نظر: